Alla inlägg under januari 2018

Av Jammar. - 7 januari 2018 14:09

Nu är snöstormen här! Men det ska bli ännu värre till kvällen. Sitter och funderar på att det ska alltid upp några idioter på fjället. Så att folk måste upp och leta.

 

Av Jammar. - 7 januari 2018 07:30

Just nu är det lugnt -7 grader blåser 0.. Hör tågutroperskan säger att alla tåg är inställda i dag.. De säger att det kan bli byar på 30 s/m om några timmar.. Det är totalt svart ute så man ser inte himmelen.. Annars så kunde man se molnen och hur de rör sig..


Av Jammar. - 6 januari 2018 16:39

Ska bli storm här i mellersta delen av Sverige i morgon.. Och till fjälls ska man int va.. Lös puffig snö och vind är lika med snödrev..  Kyleffekten ute kan ligga på -25-30 grader..

Av Jammar. - 6 januari 2018 09:16

Ett tungt huvud i dag efter förlusten i natt.. Det är trist när domarna var mutade.. Men men, det är bara att gilla läget..

Av Jammar. - 5 januari 2018 20:48

Sitter och lider med alla män som inte får se hockeyn.. De lever under nått typ av förtryck.. Men det är bra träning att vara uppe nu inför os som också kommer att sändas på natten..

Av Jammar. - 5 januari 2018 13:37

Har börjat tappa minnet.. Ska snart på återbesök till läkaren och ska nämna det då..  I mellan dagarna var jag och handlade med kort.. Så när jag får kontobesked från banken tyckte jag att det var för mycket pengar dragit på kontot.. Var dit och lämnade en kopia på transaktionen och de letade fram sitt kvitto.. Och i dag fick jag svar.. Jag har bett om att få ta ut en slant i kontanter.. Så nu sitter jag här och skäms.. Får väl köpa en chokladask och gå dit efter helgen..

Av Jammar. - 5 januari 2018 11:13

Har nyss vaknat och just kokat en kopp kaffe.. Det blev ju hockey i natt.. Och det gick ju bra.. Och när man tittar ut så ser man mera snö.. Lustigt för jag har inte vaknat av snöröjarna.. Men det är skottat.. Har nog kommit 10 cm.. Så har jag nån typ av öl huvudvärk.. Satt på hörlurarna och lyssna lite på kamel gung.. Kallar viss musik så eftersom man kan gunga till takten som om man rider på en kamel i öknen..

Av Jammar. - 5 januari 2018 01:19

Diskuterar inte med jesus folk som har fastnat i en lögn av påhittade historier värdens största lögn.. Sök hjälp istället!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards