Alla inlägg under maj 2018

Av Jammar. - 31 maj 2018 07:59

Det är mer än 100 mil mellan mig och sd partiets politik där allt handlar om flyktingar och att vi ska ange våra grannar om de pratar med en flykting. Det blir bara mer och mer en 100 mil bort från sd..

Av Jammar. - 31 maj 2018 06:57

Redan 14 grader och blå himmel. Gradantalet kan stiga till 30 i dag. Ska tillverka en beduindräkt och införskaffa en kamel eftersom snart har vi ökenlandskap här. Om politiker istället för att jaga flyktingar koncentrerade sig mer på miljön så skulle vi slippa dessa extrema väderlägena!

Av Jammar. - 30 maj 2018 19:08

Såg att det ska bli ennu hetare i morgon så nu ska jag klä mig som en beduin. Tur vi har våra muslimska vänner här så vi kan få råd om hur man lever i varmare klimat. Eftersom kapitalisterna har förstört våran jord!

Av Jammar. - 30 maj 2018 18:58

Sitter och tänker på de underbara dagarna i januari då det blev inte över -20 oftast var det -25-30 grader skönt.. Nu har jag +28 inne och +32 ute. Har hört ambulansen några gånger så de hämtar väl folk med värmeslag.

Av Jammar. - 30 maj 2018 08:10

Det växer som i växtkraft? Har redan sallad, spenat, mynta, och annat gott.. Så underbart att gå ut på balkongen och plocka det man vill ha på morgon mackan. I morgonrock så sätter man på sig halmhatten solglasögon och tar vatten kannan går runt och skvätter på växterna och pratar lite med de. Tänker på han som sa att jag är så less på människor så jag umgås hellre med hästar. Jag umgås hellre med växter en människor och hästar.

   

Av Jammar. - 30 maj 2018 06:39

Behaglig temperatur på åtta grader så man får vädra ut den varma luften inne. Blå himmel så det blir nog knök hett mitt på dan i dag. Midsommar blomster har snart blommat klart. Hjortron blommar på myrarna. Det går nog att plocka till midsommar? Rent egoistiskt så är det skönt, men för det stora alltet så är detta oroväckande!


Av Jammar. - 29 maj 2018 20:47

Beskydda vårat land från pjutten åkesson. Vilken mardröm det skulle va om jimmie skulle få nått att säga till om! Men man är ju inte orolig för vem skulle rösta på sd partiet med alla skandaler och rasist kriminella?

Av Jammar. - 29 maj 2018 14:43

Det destruktiva sd partiet med han jimmie åkesson har visioner om ett tryggt folkhem där man gör sin plikt framför kräver sin rätt? Ja om alla som är kriminella ska in i fängelse så blir det inga sd politiker kvar. Så har han jimmie nog ingen aning om vad kräva sin rätt och plikt till medmänsklighet betyder. sd partiet har flest kriminella i hela riksdagen! Brottsbelastnings listan skulle bli lång om alla sd politiker la korten på borden.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards