Alla inlägg under maj 2018

5-2

Av Jammar. - 23 maj 2018 20:51

Ja det blev 5-2 till ÖFK hehe stackars Uppsala.. Har inte ont i tummarna men lite skönt att matchen är slut. Kul att SMS a man är ju proffs..

Av Jammar. - 23 maj 2018 20:26

3-1 till ÖFK.. ler.. Ja funderar på att detta med att göra tårgas lagligt för alla att använda. Bra att få använda mot högerextremister och annat högerpack och hundar som anfaller oskyldigt folk och barn.. Nu är det 4-1 till ÖFK..

Av Jammar. - 23 maj 2018 20:01

1-1 Öfk sirius. Ganska kul att sms referera en fotbolls match till nån som ligger på sjukhus. Att inte reklam makarna inte har tänkt på det? Tur man har telias obegränsat med sms.. Nu har jag tjing på det..


Av Jammar. - 23 maj 2018 18:31

Bjuder upp alla vilsna damer på en dans för att hedra skönheten och att ni ger oss livsglädje..

Av Jammar. - 23 maj 2018 18:17

Nyss snackat med min fotbolls kompis och han lät pigg fast han ligger på sjukhus? Eftersom ÖFK spelar i kväll så lova jag att sms referera matchen mot Sirius. Ville inte berätta att potter ska lämna ÖFK Om det blir vinst i kväll så kan jag fegt skicka ett sms.

Av Jammar. - 23 maj 2018 11:31

Jag finns inte till för er. Ni finns till för mig! Jag tror jag har skapat ett nytt bevingat ordspråk. Det var ett underbart promenad väder nu på förmiddagen. Viken och Indalsälven är alldeles spegelblank. De stänger luckorna så att de som bor vid kusten ska få gå torrskodda. Nu när alla vatten magasin är fulla så borde elbolagen sänka priset med 50%.

 

Av Jammar. - 23 maj 2018 08:00

Har man svårt att komma igång så lyssna på detta klipp. Så ska våran kära Potter lämna oss? Ja alla sagor har ett slut? Så levde de lyckliga i alla dagar? Det lär väl bli förlust mot Sirius i kväll?

Av Jammar. - 23 maj 2018 07:02

Sex grader och halv mulet. Ska visst bli en mellan dag i dag och det tror jag tar också. Ska inte klaga på det dysfunktionella partiet sd i dag. Ska sitta på balkongen och räkna måsar hela dan i dag. Om det går förbi nån snygging så får man busvissla lite..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards