Alla inlägg under december 2023

Av Jammar. - 31 december 2023 07:28

Sex grader kallt snöar inte eller blåser här i landets mellersta del. Hittade russin som har legat i rom i ett halvår nu, ska köpa glass och frossa. Skulle ha russin till att baka muffins med. men det är för jobbigt.. Så tittade jag lite på en ny dator i går men hittade inte någon Huawei dator. Har en sådan nu och den har fungerat klanderfritt i 10 år.. Jävla USA skitar. Nej till NATO.....

Av Jammar. - 30 december 2023 18:29

Raka mig i dag för sista gången i år.. Borde tvätta också men väntar tills nästa år.. Samma sak med städningen ochså..

Av Jammar. - 30 december 2023 05:57

Sex grader kallt och svart ute här i landets mellersta del. Ingen blåst eller snöfall.

Av Jammar. - 29 december 2023 19:15

Har Öl på balkongen för kylning så popcorn och en halv fickplunta med wiskey efter begravningen förra vecka. Ska jag va i en kyrka så måste jag ha en slurk.

Av Jammar. - 29 december 2023 18:57

Suttit hela dagen i pyjamas och kollat på hockey. Nu väntar man på sve can.. Gäspar eftersom jag är nervig på hur det ska gå..

Av Jammar. - 29 december 2023 07:27

-5 grader och svart ute här i landets mellersta del. Jag har redan firat nyår jag, den 21 dec. Så är det år 659 nu Jag är inte religiös så jag skiter i den påhittade historien. Jag kör på vetenskap,  planeternas läge och sånt. Att veta hur man räknar ut år är för svårt för er att begripa.. Så det är meningslöst att förklara..

Av Jammar. - 28 december 2023 18:17

Stoppa allt intrsande från Israel och USA som stöder Israels slakt i Gaza.

Av Jammar. - 28 december 2023 16:33

Varför dröjer sanktioner och bojkotter mot Israel? Och lås alla konton  för Israeliter som stöder utrotandet av folket i Gaza, kvinnor och barn.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards