Alla inlägg under mars 2020

Av Jammar. - 31 mars 2020 22:00

Jaaa.. sitter och får knäppa och knepiga tankar. Om jag ska gå tillbaka till en av lärarutbildning som jag har och jobba. Denna tanke måste utvecklas. De går ju på knäna. Och som jag tror så är jag immun mot pesten eftersom jag har haft den. Detta tål att fundera på. En god vän och klasskamrat skulle nog bli glad om jag kom tillbaka som resurs.

Av Jammar. - 31 mars 2020 21:04

Sitter och vänta eller har dina ider om att skära halsen av hbtq  folk och dina predikningar med din fantasi gud fått dig att krypa in i nån grotta som en feg stackare? Tror du du är lesbisk och inte vill aptera det.

Ja sjung ut jag skulle inte bli förvånad. Och det skulle förklara en massa. Ja kan vi bli vänner..




Av Jammar. - 31 mars 2020 20:34

Tove hur var det nu? Du skulle skära halsen av alla homosexuella och förklarade att de som är homo eller flator skulle brinna i helvetet i din fantasid guds namn som bara är ett påhitt. Kan vi ta en öppen debatt om det?

Av Jammar. - 31 mars 2020 20:15

Kvinnor riskerar sina liv som jobbar inom sjukvård och barnomsorg och äldreomsorg utan skyddsutrustning. De som skulle ha hand om inköpen sitter illa till när pesten är över. Det finns indikationer på att det är politiker som ligger bakom och kristdemokrater.

Av Jammar. - 31 mars 2020 19:31

Folkets protester angående om att få rädda liv fick gehör mot det riskkapitalistiska bolaget Skistar. Så nu stänger de inför påsken.

Av Jammar. - 31 mars 2020 18:10

För nå vecka sedan satt experter och sa att här i landet kommer inte sjukvårds personal i bli sjuka eftersom vi har god utrustning och inte som i Italien. Nu ligger läkare och annan sjukvårdspersonal i intensiv vård med respirator och kämpar för sitt liv. Anledning är saknad av skyddsutrustning. Myndigheterna ljuger för oss.

Av Jammar. - 31 mars 2020 17:48

Blev köttfärslimpa i dag. Och det godaste är väl en skiva på spisbröd.

 

Av Jammar. - 31 mars 2020 17:16

Orolig. Min dotter bor i Stockholm och min vän jobbar inom omsorgen, och min knäppa mamma gnäller över att hon inte för skivad limpa. Eftersom jag inte vågar åka buss.



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards