Alla inlägg under mars 2020

Av Jammar. - 26 mars 2020 18:25

Ja ja satt ute och solade i dag årets varmaste dag här i mellan svergie. Har nog bränt mig. Somna en stund. Så kommer det inga fullproppade plan med flyktingar hit. Sluta sprid sådana rykten.

Av Jammar. - 26 mars 2020 10:37

Inget blev som det var tänkt. Såjord för skott fans inte på affären eller småkrukor av plast till för skott fanns inte. Så var röda korset stängt tills i mitten av april så det blir inga kalsingar sydda heller. Köpte några öl så får sitta där och slappa istället. Det blir varmt i dag redan 10 grader varmt i skuggan ute.

 


Av Jammar. - 26 mars 2020 07:18

I pestens tid kommer nu allergi tiden där jag och alla andra kommer gå omkring och nysa med rinnande ögon. Undrar om folk kommer och titta på oss som pest bärare?  Jag tål inte dammet från gatorna eller sopningen som kommer.


Av Jammar. - 26 mars 2020 06:01

Måste skärpa mig, gömmer att ta medicin (blodtrycket och astma) Så gillar jag inte det nya läget att sjuka och gamla har blivit kanonmat av de risk kapitalistiska vargarna.  De kämpar för att det ska bli som förr efter pesten, men det kan de glömma. Jag som anarkist ser inga faror, och har det lättare att klara av förändringen som kommer. Mer solidaritet och frihet utan kapitalistiskt förtryck. Mindre hierarkiska strukturer.  Det kan bli nått bättre av detta? Bara inte högern gör ett kupp försök eller polis eller militär.


Av Jammar. - 26 mars 2020 05:11

En grad varmt och mulet och en lätt gryning, kan visst bli sol fram mot kl 12 i dag. Bra det eftersom jag behöver få sitta på balkongen i solen, känner mig blek. Tryck 151-108 p65 ja ok. Sov i de nysydda kalsingarna i natt och det kändes bra. Funderar på om jag ska sy ett par till i dag? Funderar på varför man säger ett par byxor eller ett par kalsingar? Ett par är ju två. Ett par strumpor är ju två.

Av Jammar. - 25 mars 2020 12:54

Som en god medborgare följer man MSB och syr egna pest kalsonger. Så detta med att tappa luktsinnet det gjorde jag för ca två år sedan. Om jag hade coronan redan då? Kan jag vara nr1 i pestens tid. Coronan startade inte i Kina utan här. Har aldrig varit nr ett så varför ska jag vara det nu? Men man vet ju aldrig. Tog en paus i sy kalsonger med pest skydd. Efter pesten kommer festen.

 

Av Jammar. - 25 mars 2020 08:24

Efter pesten så börjar festen. Klarade resan in till Östersund galant i går bussen var halvfull och folk satt minst en stolrad mellan varandra. Så var stan tom som på en söndag. Det enda jag tänkte på är avståndet i köer. Men det kommer väl?


Av Jammar. - 25 mars 2020 06:07

Fem grader varmt och mulet Tryck 140-106 p82 ja ok. Den kapitalistiska egoismen. Undrar om de styrande sitter och funderar på att bomba städer och orter med kärnvapen? Så att de kapitalistiska hjulen kan börja rulla igen. 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards