Direktlänk till inlägg 26 mars 2020

Efter pesten kommer festen.

Av Jammar. - 26 mars 2020 06:01

Måste skärpa mig, gömmer att ta medicin (blodtrycket och astma) Så gillar jag inte det nya läget att sjuka och gamla har blivit kanonmat av de risk kapitalistiska vargarna.  De kämpar för att det ska bli som förr efter pesten, men det kan de glömma. Jag som anarkist ser inga faror, och har det lättare att klara av förändringen som kommer. Mer solidaritet och frihet utan kapitalistiskt förtryck. Mindre hierarkiska strukturer.  Det kan bli nått bättre av detta? Bara inte högern gör ett kupp försök eller polis eller militär.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Tisdag 7 maj 06:16

Noll grader och blå himmel här i landets mellersta del. Högerextremister bakom sprängningar och skjutningar här i landet.. ...

Av Jammar. - Måndag 6 maj 12:45


Lagat sparris soppa vitt vin sparris strimlad skinka och purjolök med en halv grönsaksbuljong. Så sjögräs nudlar.. kokat i fyra minuter.     ...

Av Jammar. - Måndag 6 maj 07:49

Fem grader och mulet i dag här i landets mellersta del.

Av Jammar. - Söndag 5 maj 08:13

Sju grader och klart med sol här i landets mitt. Ska bli svalare nu skönt. ...

Av Jammar. - Lördag 4 maj 17:13

Svårt för Sv att ta sig till final i årets vm i hockey. Flera spelare från NHL har inte spelat på flera veckor.. ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards