Alla inlägg under december 2018

Av Jammar. - 31 december 2018 19:46

ja nyår det kan man fira lite då och då. Vi som har varit ute och är inte kulturellt främmande för saker vet! Men kul att folk träffas och umgås här i landet. men för mig så är det lite av amatörernas afton! Men ha roligt i kväll och natt, gör inget dumt bara.


Av Jammar. - 31 december 2018 16:25

Hoppas år 2019 blir ett år då rasisterna, hatarna och de främlingsfientliga får på moppe och lämnar både landet och politiken för gott!




Av Jammar. - 31 december 2018 11:26

Ohhh varit på byn gjort det jag ska handlat och så! Men blir så jäkla sur på systemet här i Krokom eftersom de har glömt att beställa Öl, blev tvungen att köpa fulöl! Ja men skönt att bara behöva trycka på en knapp så har man en brasa inomhus. Ingen vedhuggning och kapning och klyvning och inte behöver man va rädd för att det sprätter på golvet. Och ingen sotare. Brasan värmer gott. Och ingen giftig rök att andas in!

 



Av Jammar. - 31 december 2018 08:25

Trycket 149-107 p65 alldeles utmärkt fast jag inte har tagit nån medicin! Och Ölburks staken funkar också så nu kan man åka på semester utan att släcka ljusen!

   

Av Jammar. - 31 december 2018 05:02

Minus tre grader och lugnt ute. Trycket lyser på rött 152-110 p71. Har beslutat att sluta med blodtryck medicinen ska inte ta nått i dag. Den funkar inte så bra för mig, klarar mig bäst utan. Mår bara dåligt utav den. Nu har jag högt blodtryck och mår dåligt, bättre att ha högt blodtryck och må bra! Jäkla konformist läkare. Så har jag en ny uppfinning, den optimala ljus staken. Ölburk med vatten och säkert. ljuset brinner ner slocknar i vattnet tjo,  så är den ju snygg, guld och så.   

Av Jammar. - 30 december 2018 10:19

Familjen är och åker skidor och jag har fått sovit några timmar efter hockeyn i natt. Vakna med att tven var på. Äntligen så kommer min favorit serie på FOX, The Orville en helt underbar serie av han? Mannen i mitt tycke. Skönt att få sova och få vakna med ett leende på läppen. Som att få ett flörtar sms från nån ;) 

Av Jammar. - 30 december 2018 07:00

Mitt blodtryck! Men det gick ju bra 5-4 till sve mot usa.. Åhh vad skönt

Av Jammar. - 30 december 2018 03:55

Tre grader varmt ute och lite blåst. Trycket är inte så bra 150 110 p83 men det kan ha sina förklaringar, har min dotter med sin familj här och mitt barnbarn är ju som en virvelvind sitter och funderar på om min dotter va sån når hon va fyra och ja barn är visst det i den åldern. Men det är härligt och roligt. Måste ha balkongen öppen för annars så blir det så varmt inne och givetvis så är elementen avskruvade. Det var 24 grader när jag vakna men nu har jag fått ner tempen till 22 grader inne. Detta har nog aldrig hänt nån gång i min historia att det har blivit så i Jämtland slutet på December! Nått är galet så vi har fått extremväder. Och varför jag är uppe är för att det är hockey vm. Sitter och kollar på Kanada Tjeckoslovakien och båda lagen spelar dåligt tråkigt. Så tycker jag domarna hjälper Kanada!  Väntar på Sve Usa.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards