Alla inlägg under oktober 2021

Av Jammar. - 31 oktober 2021 13:33

Tvättade förfiltret till luftrenaren i dag och lägenhets luften syns på tvättfats kanten. Ja detta skulle man ha haft i lungorna. Inte lustigt att man har astma och allergi. Använder bara luftrenaren på natten. Fläkt systemet är nästan inte på..

 

Av Jammar. - 31 oktober 2021 05:53

Nytt skynda er att titta innan de tar bort klippet på världsrekordet för Valieva..


Av Jammar. - 31 oktober 2021 05:28

Ja så har man fått sett ett värdrekord i konståkning damer. Ja ett underbart åk i bolero takter som resulterade i ett världsrekord.  

Nu finns det inte något klipp från Canada ännu men från Finland.




Av Jammar. - 31 oktober 2021 04:48

Fyra grader och svart ute här i landets mitt. Frukost med kaffe mackor och nybakat bröd så direkt konståknong från Canada. Kan det bli bättre?


Av Jammar. - 30 oktober 2021 17:20

Lite nojigt nu att hålla i fjärrkontrollen nu om man kan få fingrarna bortsprängda.. Det gör väl ont kan jag tänka mig.

Av Jammar. - 30 oktober 2021 16:00

I går kväll så hoppade jag till det var ett högt pangande ljud. Som om en lampa exploderar. Nu fick jag förklaringen en av mina fjärrkontroller var lite rund mer en normalt så funkade den inte så bra. Så öppna och kolla batterierna. Jo vad ser jag, att ett av batterierna har exploderat. Ja farliga batterier. Batteriet var av märket LOGIK AAA 1,5 V..



Av Jammar. - 30 oktober 2021 13:52

Har bakat lagat två soppor och tittat på konståkning. Så blev det märgpipa till mat och blev tvärmätt. Ja man fårstår att människan åt benmärg i begynnelsen för miljoner år sedan. Det känns som om jag har fått en stamcells behandling nu.. 

 


Av Jammar. - 30 oktober 2021 11:18

En liten paus i bakandet och sopp kokande. Kul att fler är intresserad av solen, som ni ser så är det fläckar och de minsta är lika stora som jorden. Och det brukar vara illa om det är för många fläckar. Det brukar ta ca 11 år mellan de stora utbrotten. Och då blir det problem!

 



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards