Alla inlägg under maj 2018

Av Jammar. - 22 maj 2018 18:32

Den frireligiösa skandalen i knutby utanför uppsala växer. De sexuellt perversa pastorerna som har utnyttjat unga kvinnorna i beroende ställning har vuxit. Där även en kvinna som kallar sig för kritibrud har deltagit i sexorgierna.. Snart har hon Ebba Busch Tor sitt kristna pastorer packet i knät? De kristna stollarna slutar aldrig att förvåna.

Av Jammar. - 22 maj 2018 16:45

Varför kan vi inte ge vårat grannland de så kallade Sverigevännerna och sd politiker, vit makt folk som bara klagar på vårat vackra och underbara land till Danskarna? De är ju så fan fuck dumma sd politikerna som tror skåne är representativt för Sverige!  Ge sd politikerna en enkel biljett över sundet och avsluta alla förbindelser med danskarna sedan. Man blir ju så förbannat less på sd politikernas klagande.

Av Jammar. - 22 maj 2018 06:56

Ja Allt är inte en dans på rosor.. Min granne och fotbolls kompis blev hämtad med ambulans i går och nu såg han mycket dålig ut. Denna jäkla cancer. Jobbigt för hans barn och flickvän.


Av Jammar. - 22 maj 2018 06:17

Jaha.. Var ute och spelade boule med grannarna i går kväll och det var roligt som vanligt. Så man har ont i smile groparna i dag.. Lite mulet nu på morgonen men varmt just nu 11 grader. Har fått upp dill nu så det blev en macka med ägg ansjovis med massor av dill till frukost. 

Av Jammar. - 21 maj 2018 17:24

Många glada ansikten här i dag.. VM guld och vi ÖFK spöa sundsvall i fotboll. Ända problemen vi har är tjuvrökande nunnor som står i trapphuset ner till tvättstugan och tjuvröker. Så är det nån jäkel som beter sig ej rumsrent i trapphusen. Och det är ej någon flykting, utan nån vit jäkla svin..

Av Jammar. - 21 maj 2018 06:36

Vilken underbar sport helg det har varit VM guld och det har gått bra för ÖFK. Sol och 11 grader här, blåser nada. Är det snart inte dax för att avskaffa adeln nu? Ja jag menar nu efter fiaskot i england med bröllop och sånt..

Av Jammar. - 20 maj 2018 12:10

Var hos en kompis, och vi satt och funderade på om man kan höra genom näsan. Sagt och gjort hörsnäckorna till mobilen är små. Så han testade om de passar i näsan och med lite våld så gjorde de det. Man kan höra genom näsan. Men problemet kom när han skulle ta ut de, så lossnade en. Tur jag var där så jag tog tången och försökte. Men det gick inte. Så nu sitter han på akuten, jag vägra att följa med.

Av Jammar. - 20 maj 2018 08:51

Underbar morgon här även fast det var både hockey och fotboll i går, och ingen huvudvärk! Funderar på valet som man gör? Ska jag eller ska jag inte? Finns det nått mellanläge? Kul med lucköppning. Sitter fortfarande i morronrock, fast jag borde va ute och gå denna tid. Ser det som att slumpen styr. Skulle säkert på promenaden träffa på nån och så skulle jag säkert ha flörtat. Ja vissa ropar på prästen, eller flytta ihop bara där för att. Ja vissa blir så här i denna tid på året. Så tur jag sitter inomhus, så inget kan hända? Tjo.....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards