Alla inlägg under juni 2019

Av Jammar. - 13 juni 2019 08:46

Tio grader och mulet, bra och skönt väder. Sov länge i dag. Mackan till kaffet var extra god eftersom det var pannbiff sedan i går och ättiksgurka som jag la in i går med egen persilja.. Sitter och slöläser text tv och läser nått om svenska värderingar ska var bra? Skakar på skallen och funderar på om det har snurrat om totalt på konformisterna..

Av Jammar. - 12 juni 2019 06:13

Nu när man inte är så sjuk så kan man snacka fotboll och gårdagens match. Har funderat på varför ingen från superlaget Piteå är med. Och vem kommer inte in i 81 minuten och levererar två mål! Hon ligger bakom ett noll och får själv sätta två noll. En ny stjärna har födds och hon heter Madelen Janogy.. Jag blev förälskad på studds!

Av Jammar. - 12 juni 2019 05:30

Åtta grader och halvmulet ute. Vakna för en stund sedan med halsont och krimen, har nog feber också. Får testa min nyinköpta termometer. Det är väl bara att ligga i sängen i dag. Tur att det gick bra i fotbollen i går men det satt långt inne, det behövdes åska och regn. Nu ska vi se, tryck 138-108 p67 bra! Tempen är 37,0. Jag är nog inte så sjuk? Och jag som känner mig så risig. Ni kan väl tycka synn om mig ändå... ;)

Av Jammar. - 11 juni 2019 07:23

Brunhögern och KD som nu har avslöjats med att ha kontakter till extremist grupper. Mer om detta går att läsa i tidningen ETC. Och om ett stort rekord ras för Ebba Busch Tor i senaste undersökningar.

Av Jammar. - 11 juni 2019 06:56

Nio grader och sol och vakna med snuva eller krimen eller allergi? Har tagit piller. Så gick det inte nå bra i fotbollen i går, det blev storstryk mot Spanien. Så ska osunda religiösa fanatiker stoppas. Man ska vara mer uppmärksam på arbetsplatserna. Hjälp ska erbjudas de kristna stollarna..

Av Jammar. - 10 juni 2019 06:11

Elva grader och mulet och så ska det vara hela dan. Solen ska visst vara lite lugnare nu framöver men däremot kan jordbävningarna bli kraftigare. Det är en massa jordbävningar varenda dag stora som små men nu har det bara varit en massa små bara. Det är som att trycket måste ut så jag tror det kan bli en större snart. Vart i värden vet jag inte men det brukar vara vid plattorna. Kan bli i USA?


Av Jammar. - 9 juni 2019 09:22

Det växer nått otroligt bra och inget har dött. De flesta kryddorna blir klar snart kommer snart att ha färsk välsmakande dill och persilja. Spenaten tar nog några veckor till.. Flyg som en örn!

Av Jammar. - 9 juni 2019 08:49

17 grader ute och sol, det har regnat i natt så luften är sval och skön att andas. 24 grader inne och fläktarna snurrar. Trycket är bra 150-100 p87. Blev en lugn dag i går låg inne och flämtade i hettan, hade 49 grader på balkongen och 36 inne. Apropå det så måste jag ut och vattna, sånt som hänger under tak. Solens kp kom upp i kp 6 i går. Kan komma upp i kp 5 i dag men nu är den låg kp 2.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards