Alla inlägg under maj 2020

Av Jammar. - 29 maj 2020 10:49

Fortfarande finns det folk som har svårt med detta att visa hänsyn och hålla avstånd. Det borde finnas nån typ av lag som gör det möjligt att få ha en pinne på två meter med en kofösare, så man kan ge smittbärarna en stöt i magen. I dag var det en kort fet kärring i affären som skulle klättra på ryggen på mig. Va fan tror de att de är här i Krokom.


Av Jammar. - 29 maj 2020 06:02

Sju grader och halv mulet ute.. Tryck 140-105 p78. Ja och detta med att hamna på äldrebonde eller ha hemtjänst är visst nån typ av dödshjälp. Ja man ska akta sig för hemtjänst och äldreboenden. Man ska akta sig för allt som har med vård att göra i dag. Det är några jäkla klantskallar som sköter den bland chefer. Det är väl svågerpolitik som råder..

Av Jammar. - 28 maj 2020 07:07

Sju grader varmt och tvär mulet. Tryck 160-115 p67 ja lite högt. Läste nått om att tobak och just snus ska vara bra mot covid-19. Man har sett minskad symtom hos sjuka.. Men nu tror jag att konformisterna kommer att göra allt för att stoppa sådana uppgifter. Som om sex tobak och öl skulle vara bra. De sätter de p för.. De stoppar ju allt roligt.

Av Jammar. - 27 maj 2020 11:51

När kommer det dagen efter piller för män? Är så fruktansvärd bakfull. Det är ju värre en himmelen har rasat ner, just på mitt huvud.  Ska aldrig mer! Hur många gånger har man inte sagt det..

Av Jammar. - 27 maj 2020 09:19

11 grader varmt och halvklart. Tryck 144-108 p 70 Efter omständigheter så är det ok..

Av Jammar. - 26 maj 2020 18:35

Det finns ingen gud eller jesus allt är bara ett påhitt en stor bluff..

Av Jammar. - 26 maj 2020 06:01

Sju grader varmt och ja sol.. Mördar Anders får fria händer att härska i åldringsvården. Så släpper man ut kloak vatten från Danmark i havet..Tryck 114-85 p 66 helt normalt.. Kapitalisterna vill angripa den arbetande klassen med försämrade arbetslagar. Nu tycker jag att nan ska slå tillbaka med hot om strejker på sjukhus så man förbetrar arbetsvillkoren och att man får semester. STREJK.. Jaga ut högern på torgen så vi den arbetande klassen får hugga huvuden av överklassen.. Vi ska ta den kapitalistiska utsugar

förmögenheten och fördela den bland befolkningen, allt till alla.

Av Jammar. - 25 maj 2020 20:55

Visst var det mors dag i söndags? Nu är det viss tveksamhet som kommer? Jag som ringde min mamma i går och hon blev så glad att jag gratta henna på mors dag,, Skar upp korv så hon skulle ha i dag..

Måste jag ringa på söndag igen? Lika bra att inte säga nått så tror hon att det var mors dag i helgen, smart va..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards