Alla inlägg under maj 2020

Av Jammar. - 7 maj 2020 09:17

Vad gör man om det saknas tyg jo man lappar ihop småbitar. Ja nu när min tygleverantör är stängd (röda korset) och det börjar bli ont om tyg och man är sykåt..  Ja det ska bli kalsingar..

 

Av Jammar. - 7 maj 2020 07:49

Tre grader varmt simpson himmel och blåser. Trycl 135-105 p65 ja bra. Fortfarande så saknas skyddsutrustning inom äldrevården, det är bedrövligt. Myndigheterna borde ta sig själva i kragen nu och skaffa fram utrustning bums.

Av Jammar. - 6 maj 2020 06:13

Så röda pandan som rymde. Han skulle avlas med en hona och det var väl en riktig ragata så han rymde.. Så nu har han fångas in och ska återbördas till honan, stackaren..

Av Jammar. - 6 maj 2020 05:52

Fyra grader varmt och tvär mulet ute och regn i luften. Tryck 132-102 p63 ja bra bra.. Men något som inte är så bra är mina revben vid hjärtat, det gör ont ont aj aj.. Tagit värkpiller nu. Tur man inte har nån hosta eller förkylning, vad ont det skulle göra om man hostar. Så detta med att alla kommer att få viruset även om man inte vill. Tur man har klarat av detta.. Det är bara att gilla läget. Så lär det bli snö här i helgen i mellersta delen av landet.


Av Jammar. - 5 maj 2020 18:29

Nu har jag ont. Mitt hjärta har en otroligt smarta. Jag är nog otroligt olyckligt kär. Näää jag har ont i revbena sedan jag ramlade som en fura i fredax. Kan inte skratta. Det gör så jäkla ont. aj aj aj.. Och vad blågul grönt blåmärke jag har. Men det finns ju piller.. Aj aj aj.. Jag har ju morfin kvar sedan jag opererade magen.  Nu har jag sett den nya Star Wars filmen tre gånger och nja det var för mycket nonsens som fantsy.. Det skulle ha varit mer sfi..

Av Jammar. - 5 maj 2020 13:45

Har ett datum nu på när jag hade coronaviruset och det var före 2018 02 02 men det var troligt att det var i december 2017 som jag blev smittad. Läkarna kliade sig i skallen och visste inte vad det var, jag blev skickad på lungröntgen och fick hästkurer av antibiotika. Men till våren 2018 blev jag frisk. Gick då med astma medicin så alla trodde det var astma jag fått. Så detta virus har man mörkat från många länder, eller så visste man inte vad det var då?

 


Av Jammar. - 5 maj 2020 08:04

Nu är allt satt och sått och jord bytt. Nu är det bara att sitta och vänta på att det ska växa. Så de nya uppgifterna att första fallen av covid-19 kommer från Frankrike. Jag hade viruset för ett år sedan. då fick jag dåliga lungor med astma som följdsjukdom.  Så fick jag det på nytt nu efter nyår. Jag borde vara super immun nu.. Nu börjar jag bli frisk som förra gången på datumet. Då blev jag frisk också till våren. Tjo. 


Av Jammar. - 5 maj 2020 06:06

Två grader varmt och simpson himmel. Tryck 115-90 p75 bra bra. Klart vårdpersonal ska ha högre lön! Dubbelt. Nu är det slut på sötdagarna för de rika nu får de tamefan börja betala skatt, dubbelt.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards