Alla inlägg under maj 2020

Av Jammar. - 2 maj 2020 20:22

Nu vill olika företag (bär, grönsaks odlare, skogsföretag) att landet ska lätta på regler så de kan ta in slavar som jobbar för skamlöner. Ska de ta in folk som smittar bara för lönsamhetens skull? De bör sänka lönsamhetskraven för sig själva och skippa aktie utdelning och lyx semestrar, och höja lönerna så får de folk här i landet som vill jobba.


Av Jammar. - 2 maj 2020 19:03

Nyss vaknat och har halsbränna och är prutt. Solen skiner och snön har tinat bort. Blir alltid så trött när jag har kollat på tv. Det är bara att gilla läget med lite humor..

Av Jammar. - 2 maj 2020 15:25

Det sista vi fick se av konståkningen. Det är fortfarande tungt. Har suttit och tittat på repriser och är så melankolisk. Så var Eternal flame var till dig och visste att den skulle ta. Ja jag har kollat på köksgardinerna redan. De åker snart ner.. Så en ny låt och konståkning. Det är lika bra att du skriver brev till alla och talar om att du har träffat mannen i ditt liv.


Av Jammar. - 2 maj 2020 11:48

Har sytt en kökshandduk i dag i vilken ordning (antal) vet jag inte. När det inte går så bra att sy, och det inte blir så bra så syr jag en kökshandduk. Enkelt och med grunderna. Det fick jag lära mig när jag jobbade i Åre. Går det inte så bra i skidåkningen så gå tillbaka till grunderna. Så tycker jag att adeln och borgarna borde betala skatt på sina förmögenheter som de har i skatteparadis så sjukvården får mer pengar så lönerna kan höjas. Potatis och ett tack är föga hjälpande för ett ensamstående sjukvårdsbiträde.

 





Av Jammar. - 2 maj 2020 06:16

Det blev en vinter igen?

 

Av Jammar. - 2 maj 2020 05:08

Två grader varmt och vitt på backen och det snöar. Dax att valla skidorna igen. Tryck 138-103 p59 underbart bra. Sov hela natten i natt och det blev åtta timmar. Det är väl därför man känner sig så pigg la mig och skulle se på teven men somna direkt, vid 20.00

Av Jammar. - 1 maj 2020 07:33

Två grader varmt och lite snö ute, mulet. Tryck 136-102 p66 ja ok normalt nu för mig. Tittar man ut så kan man tro att viruset har tagit alla och jag är den enda människan kvar på jorden. Det är totalt dött ute,  Skönt att man slipper vara ute och demonstrera i dag. Ska inte gå ut alls i dag.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards