Alla inlägg under maj 2020

Av Jammar. - 25 maj 2020 20:12

Köp inget i dessa tider ni blir bara lurade. Va med och krossa det kapitalistiska systemet i stället, så köp inget förutom guld till ett bra pris. Det samhällssystemet är nära en kollaps nu så ha is i magen.. Snart blir allt värdelöst, det som de dumma konformististiska kapitalisterna trott på.. 

Av Jammar. - 25 maj 2020 19:34

Det finns ingen jesus eller gud att det ska va så svårt att fatta. Ni har blivit lurade i århundrades största bluff.. Ni är dumma som de som blir lurade att köpa ett sommarparadis i ett annat land för en spottstyver... Ni blir blåsta så att säga.. Det är nya tider nu..



Av Jammar. - 25 maj 2020 15:30

Är Anders Tegnell den värsta massmördaren vi har haft i vårat land? Nu vill han släppa på mer smitta i åldringsvården. De som har tatuerat in han i röven och måste bekosta laserbehandling eller anlita tato fixers. Lär nog ångra sig nu..Är det inte dax att ge han kicken nu.. Jag kan tänka mig att dra i snöret som sköter giliotinen på torget..




Av Jammar. - 25 maj 2020 06:35

Nio grader varmt och halvmulet med sol. Det har regnat i natt det är alldeles blött ute. Tryck 135-108 p62 ja ok. Ja så läser man om moderat politiker som köper sex. Han blev visst tagen med byxorna nere så han erkände på plats. Inte ens en politiker kunde ljuga sig ut så det var kört..


Av Jammar. - 24 maj 2020 17:51

När naturen får skapa med matematiken och slumpen. Gyllene snittet som skapades av dagens regn nu på eftermiddagen. Slumpen är en ett märkligt fenomen.

 


Av Jammar. - 24 maj 2020 17:05

En kaffe. och så vill jag på det bestämdaste rekommendera kaffe press. Minst söl och lättsamt att diska. Bästa kaffet som är skonsammast mot magen. Så blir det godast. Försök inte att trycka ut glaset ur hållaren som jag och skar sönder tummen.

 

Av Jammar. - 24 maj 2020 11:37

Att fuska lite. Det växer så sent här så jag brukar köpa färdigväxta örter. Sätter de hela i jorden med avklippt plast i botten och låter plasten sitta kvar tills de har växt på sig så i med några blompinnar så de inte blåser bort. Efter ca 14dagar så får de en vild smak. Så fick jag pröva mina sydda kortbyxor förra veckan. Ska bli varmt på tisdag också så kortbyxor på..

   






Av Jammar. - 24 maj 2020 08:27

Sju grader varmt och mulet med lite vind. Tryck 139-104 p70. Har varit en lugn natt eftersom jag sov med öppen balkongdörr. Ska snart ut och vattna. Så har det blivit grönt på ett par dagar ute. Såg det skulle bli varmt till veckan så då har vi sommar. Ja det brukar vara så här i mellersta delen av landet. Det exploderar. Pang på rödbetan så att säga.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards