Alla inlägg under december 2017

Av Jammar. - 26 december 2017 21:15

Först, det är ett facking snöoväder ute.. Så har jag gått i långkalsong hela dagen i dag och det kliar på bena som tusan.. Tur det finns krämer.. Så en låt fastnar i skallen och man måste lyssnar på den flera gånger.. Hittade låten i går.. Syria..med unders.. Passar bra till hockeyn..  Nu är det 3-1 till sve.. Livet leker..


Av Jammar. - 26 december 2017 20:52

Den klassiska hockeyn med en hämt pizza och en öppnad rödvinsflaska.. Palacio de la vega.. hyfsat gott vin.. Fick ärva mina föräldrars vinkällare..Brukar inte dricka vin utan brukar mest ge bort flaskor.. Det är paus nu mellan första och andra och det står 1-1 om jag ska va ärlig så sov jag en liten stund i första.. Har ätit min antibiotika nu i sju dagar så Det känns bra..

Av Jammar. - 26 december 2017 17:07

Om man bor i samma land? Hyfsat snöfall här.. Så har jag fixat datorn också..

 

Av Jammar. - 26 december 2017 08:17

Jösses vad skönt, att snart är den onda julen slut.. Börjar lite lätt i kväll eftersom junior vm i hockey kör igång.. Och snart kör skidorna igång.. Sporten får leva sitt liv igen.. Tack för det..

Av Jammar. - 26 december 2017 07:41

Historien om rappen och hip hop musiken började på 80 talet för mig.. Var och hälsade på en kompis som var lärare i en liten by utanför Sveg.. Han hade kommit över några låtar och jag blev frälst på studs.. Vilka det var minns jag inte.. Minns att vi ringde och spelade musik på gamla telefoner på tråd.. Då var inte mobiler så vanliga.. Tyvärr finns han inte längre.. Han åkte till Mexiko och jobbade som volontär som lärare där.. Gifte sig och fick hjärtattack.. Ja att gilla musik på den tiden var inte så lätt.. Veckor av forskning för att hitta nått utanför tog tid. I dag samma tid som det tar att dricka en kopp kaffe.. Ja tiderna har förändras.. Nätet är underbart om det används på rätt sätt..

Av Jammar. - 26 december 2017 06:50

Det är 14 grader kallt ute och det väntas snöfall på eftermiddagen i dag.. Kan bli en riktigt fin vinter dag. Eminem sätter nya rekord som artist. Snart är han störst genom tiderna. Och roligt är väl det eftersom jag började lyssna på honom på 90 talet och han är ju lite över allt annat, så är han på riktigt inte påhittad som nån jäkla jesus.... Så detta med datorer. Ska försöka åka in till stan i dag och kolla på en extern hårddisk 500mb eller 1 tb.. en viss seghet har drabbat datorn så behöver lasta av den.. Så skulle jag behöva trådlösa hörlurar. Bör nog vänta med det tills jag får den nya teven?

Av Jammar. - 25 december 2017 21:58

Nu är det jul igen som luffaren sa när han låg under tåget.. Ja vansinnet är snart slut, en dag kvar.. Allt är ju bara en påhittad historia..

TV!

Av Jammar. - 25 december 2017 13:30

Ja nu är en tv köpt.. allt tar 1-3 dagar så har jag prylarna enligt kontrakt.. Nu Måste jag få bort det gamla skrotet.. Sitter och planerar i skallen hur det ska bli.. Har några bekanta som är duktig på hur det ska se ut.. Ska ringa i morgon..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards