Alla inlägg under april 2021

Av Jammar. - 12 april 2021 06:35

En grad varmt och halvklart väder här i landets mitt.. Såg att det snöar i landets södra delar.. Så ökar smittan och vaccinet lyser med sin frånvaro.


Av Jammar. - 11 april 2021 06:54

Sex grader kallt och sol. Här i landets mitt. Annars så är det som vanligt smittan ökar och vaccinet lyser med sin frånvaro. Landet ligger visst i topp nu när det gäller smittan i Europa. Ja det är inte så lustigt när man tillåter resande. Och det blir värre nu när påskresandet av skidturister  visar vad den gjort.


Av Jammar. - 10 april 2021 16:34

Den kristna prästen från Knutby klubben där han drev sex och mord orgier.  Som har suttit i fängelse ska visst släppas nu. 



Av Jammar. - 10 april 2021 13:04

Bakar fast månen är i nedan men det jäste bra och så snöar det i dag också här i mitten av landet.

   

Av Jammar. - 10 april 2021 12:24

Dagens ros som är sänd.

 

Av Jammar. - 10 april 2021 07:46

Noll grader och simpsonhimmel ute. Så känns det bättre i dag, har kommit över att kung filip är död och att man inte får gifta sig med många fruar.. Så har jag sovit 11 tim i natt och vakna med att inte veta vart jag är eller vilken dag det är.

Av Jammar. - 9 april 2021 19:06

Det är skit kung Filip är död och så är det slut med månggifte. Jag som tänkte skaffa mig fem sex fruar.. Det känns väl bättre när man vaknar i morgon får man hoppas..

Av Jammar. - 9 april 2021 11:25

Dagens ros.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards