Alla inlägg under april 2021

Av Jammar. - 16 april 2021 10:39

Religiöst förtryck! För att få vaccinera sig! Här i Krokom så måste man gå i kyrkan för att få vaccinera sig. Jag är alldeles matt och förbannad. Inget förvånar en längre. Och jag som var så glad för att få vaccinet, så nu blir det inget för mig. Kristet förtryck så det bara dundrar om det!!!



Av Jammar. - 16 april 2021 05:58

Zero grader och mulet ute. Annars så är det som vanligt smittan ökar lavinartat efter att man släppte på påskfirande skidturister.


Av Jammar. - 15 april 2021 18:58

Nu ökar smittspridningen i alla kommuner i Jämtland på grund av påskfirande turister. Stäng ner medans tid är!

  Detta är resultatet av kapitalist rövslickande smittskyddsläkare.

Av Jammar. - 15 april 2021 15:15

Satt och tittade på Myndigheterna press träff i dag. Jösses kände jag vi kommer alla att dö! Jag begriper inte vart de har hittat alla dårar som är anställda på myndigheterna? Det blir ingen förändring, vi kommer att bli smittade vi som inte är vaccinerade.. Man får passa på och ha lite roligt medans det går..




Av Jammar. - 15 april 2021 12:46

Vilket åk ja man blir ju helt lyrisk. Det bästa jag sett 107,13 p ja slå det du Nahtan.blev 109,65 Ja vlken tävling..

Av Jammar. - 15 april 2021 12:20

FHM och Anders Tegnell Tycker det är svårt? Ja kan man inte lära av misstagen så blir det svårt. Smittan ökade under julen så under sportlovet och så under påsklovet och.. Karen är ju totalt tokig så avskeda honom snarast så folk får överleva.. Så borde flera smittskydds läkare också få gå. Så tycker jag att SVT och andra medier borde bli tuffare i tonen mot FHM och smittskydds läkarna och sluta med lull lullet.. En bra fråga borde vara varför gör ni om samma misstag om och om igen? De är köpta av kapitalisterna. Och skiter i folks hälsa och liv.




Av Jammar. - 15 april 2021 08:31

Kollar på konståkning också det är på vsport live lagtävling. så håller man ett öga på Asteroiden också men den ser ut att missa som tur är. .


Av Jammar. - 15 april 2021 08:15

Ja en ny komet stor som en lastbil kan träffa jorden vid ca kl11.30 men den missar väl? Står man ute så får man mittbena om den drarförbi nära. Men tror den träffar nattsidan av jorden om den träffar. 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards