Alla inlägg under januari 2021

Av Jammar. - 20 januari 2021 10:28

Det blev en matberedare i dag av märket Philips nu på morgonen.

 

Tack Lena på ICA.

Av Jammar. - 20 januari 2021 05:56

Nio grader kallt bara nu på morgonen. Annars så är det lugnt här i landets mitt.

Av Jammar. - 19 januari 2021 19:34

Vilken stor bluff han är Martin King med sin dröm. De har samma problem om inte är värre i USA med hans dröm nu. Och hans vända den andra kinden till.. Bättre att de hade fått göra upp då.. Kristendom leder bara till elende..

Av Jammar. - 19 januari 2021 19:01

Nu blev jag nollställd. Ska jag köpa eller inte.  Det går ju att riva för hand.. Men skulle behöva ett sött rivjärn ;=)


Av Jammar. - 19 januari 2021 13:12

Så här blev min kycklingsoppa. God.

 

Av Jammar. - 19 januari 2021 12:12

Har syrat morötter med rödlök nu på förmiddagen och nu ska jag koka kycklingsoppa på mjukost. Fixat till skrivaren så receptet är fixat nu.. Måste köpa en mapp för alla recept nu.

 

Av Jammar. - 19 januari 2021 07:03

17 minus ute och svart ute.

 

En facking jäkla jordbävning

Av Jammar. - 18 januari 2021 17:28

Den härskande över kass eliten skickar hembiträden att handla och får rutavdrag i dessa pandemitider.. De vågar själva inte gå och handla och trängas  så de skickar sina hembiträden från öststat länder- Oftast äldre kvinnor som inte kan svenska.. Vilka jävla skitar överklassen är.. De bor i segregerade områden.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards