Alla inlägg under januari 2019

Av Jammar. - 15 januari 2019 17:54

Nu är dun kuddarna förpassade till en garderob eftersom jag har fått de nya kuddarna utan dun. Har sytt nya örngott som ska passa. Ska bli spännande och se om jag har rinnande ögon och täppt näsa när jag vaknar i morgon? Så har febern gett med sig! Känner mig ganska pigg just nu!


Av Jammar. - 15 januari 2019 06:49

fyra grader kallt ute och lugnt! 145-111 p81 jäkla bra tryck, om det är för jag har sovit så mycket? Att ha den förmågan att kunna sova när man är sjuk är den bästa medicinen! Så kan jag inte förstå höger packet  som jämför vänsterpartiet med det rasistiska SD. Man funderar på vad de har för politisk skolning i högerpartierna. Undrar om det är för att vänstern vill ha en mer rättvis fördelning av kapitalet, som sticker borgarna i nacken?

Av Jammar. - 14 januari 2019 18:01

Fyra grader kallt och lugnt ute. Trycket 154-109 p73 ganska bra för att va sjuk också? Att få sova är nog det bästa när man är sjuk! Så tycker jag att det är bra att inte vänstern stödjer Löfven, med borgerligt anhang!

Av Jammar. - 14 januari 2019 16:45

Blev sjuk i natt och har sovit mer eller mindra tills nu! Det är väl nån influensa? kan va råttpest? eller dynga feber.

Av Jammar. - 13 januari 2019 16:38

Städat, dammsugit, skurat, tvättat, kollat på sport, laddat mobilen,  rengjort luftfuktaren, kokat vecka soppa.  Trycket har gått ner 147-117 p91. Jag har inte sytt något i dag men dan är ju inte slut ännu :) så ska det komma en ny storm. Men jag bor ju i mitten på landet i närheten av Östersund, och de pratar om de norra delarna så vi kanske slipper?


Av Jammar. - 13 januari 2019 06:26

Noll grader ute och tvär lugnt! Trycket är 171-117 p70 det var mycket sjuor och ettor i trycket i dag? Sitter och funderar på vad jag ska sy idag? Det är ju mycket sport på tv också. Så skulle jag behöva städa.

Av Jammar. - 13 januari 2019 00:06

En väska för att ha tvättmedel i, bye systemkasse. Och kökshandukar och tyg till örngott. Har beställt kuddar som ska vara alergi testade, har hört att man kan få allergi av dunkuddar så ska testa detta. Har alltid snuva och rinnande ögon när jag vaknar?

 


Av Jammar. - 12 januari 2019 05:59

Noll grader ute och stormen har bedarrat! Trycket högt, suck! 188-120 p69 ja skönt att stormen har slutat, lugnt nu.  Men har inte förlorat skärpan man måste vara förberedd på nästa storm. 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards