Alla inlägg under januari 2019

Av Jammar. - 6 januari 2019 16:52

Skön med en tupplur efter tvättstugan men trycket är nog lite för högt 166-120? Ska koka mig en kopp te så sjunker det nog och en bit mörk choklad. Så behöver jag inte åka in till stan i morgon och det känns ju bra. Måste ta mig en promenad till elaffären och köpa lysrör till badrummet i morgon   . Min brand säkra ljus burk får fungera som lyse när man är där.

Av Jammar. - 6 januari 2019 05:37

Två grader varmt och lugnt ute. Trycket 153-108 p79 Bra för mig! Skulle se hockeyn i natt men somnade. Men jag säg sista minuterna så jag vet hur det gick, om det är nån som ska se reprisen så är jag tyst! Och detta med att sy vikhörn på lakarna var ju en alldeles ypperlig ide. Sängen va som nybäddad nu när jag vakna.

Av Jammar. - 5 januari 2019 20:34

Vad är det för år? Tjugonitton? Tvåtusennitton eller Tjugohundranitton?


Av Jammar. - 5 januari 2019 15:07

Efter sy glädjen så blev det mat och en timmes sömn. vakna till skidor men det är ju inte så intressant eftersom snart har ju alla hoppat av. Det är ju bara norskar och ryssar kvar och alla andra är ju namn man knappt har hört talas om. Undrar om de vågar dopingtesta norskarna för doping? Astmamedicin  och läppsalva? Hon var ju mycket skicklig som lyckades manipulera skidvärden!


Av Jammar. - 5 januari 2019 12:26

Ja att vakna med att lakan ligger korvaktig och man ligger mer eller mindre på bäddmadrassen har varit ett stort bekymmer för mig, Eftersom jag har en 120 cm säng och den står efter väggen! Nu har jag sytt fickor på lakana så de ska sitta i varje hörn. Så nu tror jag problemet är löst. Det behövs bara två sömmar på varje hörn och var lite för överarbetad på det första lakan. Tjo!


Av Jammar. - 5 januari 2019 05:17

usa fin i final men synn att ryssarna blev utslagna! Sex grader varmt ute och trycket är 177 125 p74 lite högt?

Av Jammar. - 5 januari 2019 00:32

Jaha första matchen klar och det gick inte som jag ville. Det sämre laget vann usa. Men så är idrotten den är inte alltid rättvis. Nu får man hoppas på Finland?



Av Jammar. - 4 januari 2019 17:22

Ebola fall i Uppsala? Skulle inte förvåna mig om det är en rasistisk läkare som har flippat över? Själv så har man spytt och det har varit blod men inte fan har jag haft Ebola! Det är nått skumt med detta?


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards