Direktlänk till inlägg 29 juli 2017

It skandal i större mått..

Av Jammar. - 29 juli 2017 07:59

Ja en it skandal som är värre.. Är väl det Gävleborg har sysslat med, och andra landsting också.. Det är att provsvar sänds till fel personer.. Kan tänka mig hur det skulle kännas att få fel provsvar när man är sjuk.. Det är visst nått privat företag som sänder ut provsvaren som har klantat sig.. Idata heter dom visst.. Men inte tusan är det nån politiker som reagerar på det.. När den lilla människan drabbas..



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Torsdag 23 maj 06:38

12 grader och sol här i landets mitt. Ska det bli pizza till hockeyn i kväll eller blir det för varmt. så man inte orkar  äta. Så blir det svårt mot Finland. ...

Av Jammar. - Onsdag 22 maj 18:05

ja nu har vi vargar i fårakläder i riksdagen man står i talarstolen och pratar gulligt men sitter senare och bloggar som skithögar med falska konton och hotar och beter sig som skithögar.. Så satsar man mer på krig en vård här i landet.. ...

Av Jammar. - Onsdag 22 maj 07:37

13 grader och sol här i landets mellersta del. En dag utan hockey men i morgon så startar allvaret. ...

Av Jammar. - Tisdag 21 maj 07:10

Sex grader och sol här i landets mitt.

Av Jammar. - Måndag 20 maj 23:39


Inte riktigt fullmåne ännu. Den 23..  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards