Direktlänk till inlägg 5 april 2018

Att öppna proppen!

Av Jammar. - 5 april 2018 06:53

Det är så mycket så man vet inte vart man ska börja? Först är ju golf.  En fritidssysselsättning för snobbar och medelklass. De vill ju gärna kalla det för sport, jo pyttsan. Så sd politiker som gnäller över bidragen till flyktingar. Man att de själva sitter och tar i mot bidrag utan att göra mänskligheten nån nytta. Så vitt jag vet så har en sd politiker aldrig gjort nån nytta? I skolan, sjukvården, omsorgen eller i skogen eller i nån gruva. De sitter bara på sina feta rumpor i kostymer och inkasserar bidrag och skriker så de skiter.. Så de stackare som är med i Facebook att de tolererar detta med att deras konton flaxar runt bland skojare. Nä de sitter som fågelholkar och kör tre apor..ser inget hör inget säger inget. Så dessa religiösa knäppgökar som tror på nått som inte finns. ja jösses... Phuu det var skönt att få vädra ut. Jag kommer att må mycket bättre i dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Söndag 28 april 18:19

Tio grader  mulet här i landets mellersta del. Undrar om man vågar ha blommor på balkongen i natt?   ...

Av Jammar. - Söndag 28 april 06:56

Två grader varmt och mulet här i landets mitt..

Av Jammar. - Lördag 27 april 17:29

Ska man sälja alla aktier innan valet i USA sätter igång? Två gamgubbar som inger ger förhoppning.   ...

Av Jammar. - Lördag 27 april 14:48

Stoppa religiösa sekter vid gränsen, sätt stopp för deras svammel om gud och sånt som inte finns. Stoppa NATO anpassningen.. ...

Av Jammar. - Lördag 27 april 07:56

Tre grader varmt och det är snöblandat regn, här i landets mitt. Så syns inte de vita måsarna i snön. ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards