Direktlänk till inlägg 12 maj 2018

Man vet inte vad som finns där ute?

Av Jammar. - 12 maj 2018 05:56

Dimma och sju grader lite spöklikt så här på morgonen. Måsarna är tysta inte en kotte ute. Det är lite som man vet inte vad som finns där ute i dimman? Funderar nästan på att stänga balkongdörren, annars så vet man ju inte vad som kommer in. Huuuuu... Så blir det hockey för hela slanten i dag. Skulle även sätta på sommardäcken så måste jag tvätta, ladda mobilen en jäkla massa måsten urk.. Skulle behöva en motor som piska igång mig..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Fredag 10 maj 05:43

En grad och sol här i landets mellersta del. Vakna i vargtimmen i dag.. ...

Av Jammar. - Onsdag 8 maj 09:01


3 grader och snö här i landets mitt. Så braka solstolen ihop igår. Men det gör ju inget nu när det snöar.   ...

Av Jammar. - Tisdag 7 maj 06:16

Noll grader och blå himmel här i landets mellersta del. Högerextremister bakom sprängningar och skjutningar här i landet.. ...

Av Jammar. - Måndag 6 maj 12:45


Lagat sparris soppa vitt vin sparris strimlad skinka och purjolök med en halv grönsaksbuljong. Så sjögräs nudlar.. kokat i fyra minuter.     ...

Av Jammar. - Måndag 6 maj 07:49

Fem grader och mulet i dag här i landets mellersta del.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards