Direktlänk till inlägg 25 februari 2020

Lotto och måltipps.

Av Jammar. - 25 februari 2020 17:58

Fortsättning på dagen: Det som hände inne på apoteket och affären. Hon som expiderade mig på apoteket är en riktig läcker bit, men av smärtan i skon fick jag bara fram några stönanden. Undrade varför munskydden var slut. Ja de är slut fick jag till svar. Om jag inte haft så ont i foten så skulle jag ha snackat henne på rygg. Och inne på affären så så tog jag av mig skon och jag har vita strumpor och de var alldeles blodiga. Och plockade bort stenarna så nu kändes det bättre men inte bra. Köpte lite mat och så är mina tre flört fjällor vid kassan och säger att de fryser. De ville väl ha en kram men det enda jag sa var att de skulle sluta va fjolliga. Så skulle jag förlänga lotto och måltips, och i kassan var en söt liten snärta som jag har skojat med förut. Hon var villig det märkte jag direkt. Hon sa att  hon ville ha ett nr till. Det saknades ett nr på måltipset. Men smärtan i foten satt stopp för det. Man ska vara rädd om fötterna. Så gick jag hem och tvätta fötterna i sår sprit och sov nån timme. Och här sitter jag nu trånande för mig själv.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Torsdag 16 maj 06:56

12 grader och sol här i landets mitt. Jag har tappat bort ett helt år.. ...

Av Jammar. - Onsdag 15 maj 15:46


Tack Kina för AC var 32 grader inne men nu behagliga 21..  

AC.

Av Jammar. - Onsdag 15 maj 07:28

9 grader och sol här i landets mellersta del. Dax att plocka fram AC eftersom det kan bli varmt i dag. Så ett nytt upplägg för att handla aktier så man säkrar pengarna man tjänar så det blir bara vinsten kvar. Undrar om man ska köpa en lägenhet i Dub...

Av Jammar. - Tisdag 14 maj 08:18


Min ros som har fått stå ute i snö och kyla.Men lyser med sin skönhet ändå..     ...

Av Jammar. - Tisdag 14 maj 06:50

11 grader och sol här i landets mitt. Hockey vm bästa match i går den mellan USA och Slovakien.Så tror jag att det är söndag i dag jag.  ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards