Direktlänk till inlägg 21 april 2020

Revolution!

Av Jammar. - 21 april 2020 05:20

Noll grader blä himmel med lite rött i. Måsarna har kommit, så nu vaknar man till deras skrik. Trevligt och rofyllt eftersom jag är född vid en sjö. Tryck 139-107 p63 ja ok. Skulle inte ha spelat T. Rex i går eftersom nu har jag Children of the revolution på hjärnan vakna och direkt nynnade jag låten. Så vad är studenten festandet att gnälla över och att det blir inget i år. Folk dör ju för fan, bortskämda snorungar som inte är riktigt torra bakom öronen. Ska man offra liv så de kan få festa en natt?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Måndag 29 april 06:33

Det är regiringens ansvar att få fler att åka kollektivt. Ett sätt är att få fler att åka buss är att sänka priset. Så är det bensinbolagen som ska sänka priset på bensin. ...

Av Jammar. - Måndag 29 april 05:55

Två grader varmt och snö på backen här i landets mitt. Kaffe och en kanelbulle till frukost. ...

Av Jammar. - Söndag 28 april 18:19

Tio grader  mulet här i landets mellersta del. Undrar om man vågar ha blommor på balkongen i natt?   ...

Av Jammar. - Söndag 28 april 06:56

Två grader varmt och mulet här i landets mitt..

Av Jammar. - Lördag 27 april 17:29

Ska man sälja alla aktier innan valet i USA sätter igång? Två gamgubbar som inger ger förhoppning.   ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards