Direktlänk till inlägg 11 maj 2020

Covid-19 en lömsk jäkel.

Av Jammar. - 11 maj 2020 06:16

Noll grader och mulet kan bli snö i dag igen här i mellersta delarna av landet. Tryck 126-97 p62 riktigt bra. Så är man brydd på de som tror att viruset är nån typ av typ som har lunch och slutar en viss tid på kvällen och har semester. Alla vill veta datum, när ska viruset försvinna? Covid-19 viruset är bland det smartaste människan har skådat i virus väg. med ett syfte att ta ihjäl värden den besitter. Den luras och fifflar så vi ska vaggas in i nån typ av trygg känsla. Den ligger och lurar och bara blidkar sin tid på att få ta ihjäl värden, ung som gammal. Äldre är lättast att döda men unga där är den mer lömsk. Kan ligga och vänta och slå ut hjärnan lungor hjärta och inte lämna nått spår efter sig.  Den kan angripa hjärnan också och förändra sättet vi tänker på.. Ingen religion eller annat skit klarar av viruset! Bara vetenskapen.

 
 
Amisa

Amisa

11 maj 2020 11:15

Gillar du bara musiken eller också dans? Musiken får mig att tänka på en dansfilm jag såg härom dagen:
https://www.svtplay.se/video/24777962/dansa-forst?start=auto

Klart intressant att kolla om man uppskattar dans!

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Jammar.

11 maj 2020 12:41

Jag var mycket dansant i min ungdom.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Onsdag 1 maj 16:05

23 ute och 22 inne här i landets mellersta del.

Av Jammar. - Tisdag 30 april 05:31

Vakna i vargtimmen. En grad varmt halvklart här i landets mitt. ...

Av Jammar. - Måndag 29 april 06:33

Det är regiringens ansvar att få fler att åka kollektivt. Ett sätt är att få fler att åka buss är att sänka priset. Så är det bensinbolagen som ska sänka priset på bensin. ...

Av Jammar. - Måndag 29 april 05:55

Två grader varmt och snö på backen här i landets mitt. Kaffe och en kanelbulle till frukost. ...

Av Jammar. - Söndag 28 april 18:19

Tio grader  mulet här i landets mellersta del. Undrar om man vågar ha blommor på balkongen i natt?   ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards