Direktlänk till inlägg 5 juni 2020

Byggt ett fort.

Av Jammar. - 5 juni 2020 20:01

Stod och tittade på min balkong i dag och märkte att jag har byggt ett fort av växter och insyns skydd. Ganska märkligt, det ända som saknades var en Bofors kanon. Jag ska ta en bild så småningom. Måste fixa en del censur först. Jag skrattar och tycker det är komiskt. Vad jag har gjort utan att veta om det. Snacka om att gå i karantän..


 
 
Amisa

Amisa

5 juni 2020 20:42

Och hur såg det ut på din balkong förra sommaren då? Kanske byggde du ett fort då med fast utan att lägga märke till det?

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Jammar.

5 juni 2020 21:02

Det här är något nytt.. Någon sa att jag har balkongsemester..

 
Ingen bild

Amisa

5 juni 2020 21:26

Eller kanske en balkongenhemester?
Det låter rätt trevligt!

 
Ingen bild

jammar

5 juni 2020 22:08

Tja visst. Men önskar att läget vore ett annat.. Men nu är det som det är.. Ha en bra natt och sov så gott.. Din anarkistiska vän..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Torsdag 16 maj 06:56

12 grader och sol här i landets mitt. Jag har tappat bort ett helt år.. ...

Av Jammar. - Onsdag 15 maj 15:46


Tack Kina för AC var 32 grader inne men nu behagliga 21..  

AC.

Av Jammar. - Onsdag 15 maj 07:28

9 grader och sol här i landets mellersta del. Dax att plocka fram AC eftersom det kan bli varmt i dag. Så ett nytt upplägg för att handla aktier så man säkrar pengarna man tjänar så det blir bara vinsten kvar. Undrar om man ska köpa en lägenhet i Dub...

Av Jammar. - Tisdag 14 maj 08:18


Min ros som har fått stå ute i snö och kyla.Men lyser med sin skönhet ändå..     ...

Av Jammar. - Tisdag 14 maj 06:50

11 grader och sol här i landets mitt. Hockey vm bästa match i går den mellan USA och Slovakien.Så tror jag att det är söndag i dag jag.  ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards