Direktlänk till inlägg 28 november 2020

Köttbullar.

Av Jammar. - 28 november 2020 15:46

Fy vad kallt. Blev sugen på köttbullar och skubba till affären barfota i kylan minus 5 grader nu. Så var det några småbarn som köpte godis före i kassan, men inte har pengar så jag sa att jag betalar bara för att få springa hem igen. Men det är vackert ute med rimfrost.. Så har man tittat på skidåkning och lätt kan man säga att de svenska damerna står i en klass för sig själva..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jammar. - Lördag 27 april 17:29

Ska man sälja alla aktier innan valet i USA sätter igång? Två gamgubbar som inger ger förhoppning.   ...

Av Jammar. - Lördag 27 april 14:48

Stoppa religiösa sekter vid gränsen, sätt stopp för deras svammel om gud och sånt som inte finns. Stoppa NATO anpassningen.. ...

Av Jammar. - Lördag 27 april 07:56

Tre grader varmt och det är snöblandat regn, här i landets mitt. Så syns inte de vita måsarna i snön. ...

Av Jammar. - Fredag 26 april 06:42

Noll grader och halvklart väder här i landets mitt. Snart finns det ingen snö kvar. ...

Av Jammar. - Torsdag 25 april 15:59


Visst gör ont när knoppar brister.  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards