Alla inlägg under november 2020

Av Jammar. - 25 november 2020 06:47

Jaha ny dag och noll grader ska nog gå barfota i dag. Annars så är det lugnt här i landets mitt. Smittan ökar det är väl det då men det tar man med ro som Anders.

Av Jammar. - 24 november 2020 16:14

Ja 94 nya dödsfall och våran egna jubelidiot Anders Tegnell tar det med ro och sitter och slickar på en godisklubba. Smittan ökar lavinartat och sjukvården går på knäna och de enda som får använda visir och munskydd är domare och annat överklass folk som ser sig bättre en andra. Medan Hemtjänsten fortfarande har brist. Ja det är skillnad på folk och fä.. Vad är tyckandet från arbetsmiljöverket nu?

Av Jammar. - 24 november 2020 15:32

Inte lätt att få se konståkning när sporten här i landet  i media styrs av konformister som vill att vi svenskar ska titta på skidåkning, fotboll, hockey och Vasalopp.

Av Jammar. - 24 november 2020 11:16

Nu har den stått i tre dygn och nu så jäser eller syra den, man ser det på bubblorna. Så nu ska den stå i minst tre dygn till. Så i med lingon. Det blir bra detta..  

Av Jammar. - 24 november 2020 07:30

Noll grader och ser lungt ut fast det är svart. Annars så är det lugnt här i landets mitt utom att smittan stiger.

Av Jammar. - 23 november 2020 09:09

Var ute och fotograferade i går kväll, nu när jag kollar på bilderna så hittade jag denna som är tagen ofrivilligt. Inte för att jag är synsk men undrar om den ska säga något om framtiden och smittan?

 

Av Jammar. - 23 november 2020 06:40

Tre grader varmt och blåser och töar och smittan ökar. Här i landets mitt..

Av Jammar. - 22 november 2020 15:54

Nu så är det färdig knådat och vattnet   täcker ca en cm över kålen så nu ska den ligga under tryck.  Så nu kommer mina gamla 40 kg hantlar till andvänning he he. Nu ska det jäsa i 5 dagar..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards