Alla inlägg under juli 2021

Av Jammar. - 20 juli 2021 07:34

11 grader och mulet här i landets mitt.. Så mår jag tjyv åt dålig fil till frukost. Fan va jag har skitit och spytt. Men bra att få rensa kroppen..

Av Jammar. - 19 juli 2021 12:16

Dagens ros som är sänd men nu en ny knopp..

 

Av Jammar. - 19 juli 2021 11:02

Pandemin försvinner inte av att vandalisera skyltar eller mobba de som har munskydd håller avstånd och är försiktiga. Det är många som inte är vaccinerade ännu av olika anledningar.

 


Av Jammar. - 19 juli 2021 08:12

11 grader och mulet här i landets mitt.. 20 grader inne fast balkongen har varit öppen..Men det är svalare och skönare nu. Har sovit som en gris i natt.. Vakna och va full fast jag int har druckit något  de senaste dagarna om det är biverkning av vaccinet ?.. He gratis fylla..

Av Jammar. - 18 juli 2021 09:56

15 grader ute och regnmulet här i landets mitt.. Så är det bara 22 grader inne sov gott i natt.. Ska nog få ner innetemperaturen till 19 i kväll. Vad gott jag kommer att sova. Att ha över 22 grader på natten är inte bra för hälsan.

Av Jammar. - 17 juli 2021 08:01

Sextongrader och simpson himmel här i landets mitt..

Av Jammar. - 16 juli 2021 10:29

Fjärilsvinge slag. Har tänkt på detta, för 3 veckor så blev jag kontaktad av en myndighets person. Och de kan inte vara trevliga det ingår i deras natur de jäkla skitstövlarna. hela  den veckan så var jag också sur och vresig. Så jag förde vidare myndighetens dåliga uppträdande till andra som säkert förde det vidare.. I dag på ICA när jag skulle hämta ut ett paket från posten så var det en så trevlig ung man som önskade mig god helg. Så i dag är det trevligheten som förs vidare. Myndighetspersoner borde gå i skola hos affärs biträden.. eller byta jobb.

Av Jammar. - 16 juli 2021 07:37

14 grader och mulet här i landets mitt men fortfarande hett inne 24 grader fast allt är öppet, Men det är bättre en den senaste månaden.. Det ska bli svalare nu..


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards