Alla inlägg under augusti 2022

Av Jammar. - 16 augusti 2022 18:13

Engström SD sympatisören och nazisten som mördade en kvinna på Gotland förklaras som mentalt sjuk? Kommer att få det bra. Får frigång efter nån månad och kommer att rymma och flyr till Ukraina. Ja så funkar det.. Höger skit samhälle vi lever i.

Av Jammar. - 16 augusti 2022 11:37

I dag blir det surströmming. Ska bli intressant och se om lukt och smak är tillbaka. Förra året smakade det bara salt och lukta inget. Covid.. Så är det bra med strömming nu när det är rötmånad, bra annars också medicinskt för magen...

Av Jammar. - 16 augusti 2022 08:27

Otroligt bra ljus att fotografera i nu på morgonen. Så har en ros på rot liv i sig..

 


Av Jammar. - 16 augusti 2022 06:48

21 grader och mulet här i landets mitt. Dålig luft i lägenheten 29 grader i sovalkoven, krokomsbostäder vägrar att förbättra lägenhetsmiljön. Det är viktigare att klippa häckar så det inte finns damm skydd från trafiken utanför. I denna kommun ska centern bort.

Av Jammar. - 15 augusti 2022 17:09

Nu har jag köpt glass Hemglass, stått i kö bland en massa snorungar. Men eftersom jag är 192 väger 105 kg så behövdes bara en blick så var kön ordnad. Har redan provsmakat en pinne och den var god.

 


Av Jammar. - 15 augusti 2022 11:59

Nu fanns det strömming att köpa men bara två burkar. Ska sätta på mig lösnäsa och skägg i morgon och se om jag kan köpa två burkar till...  Kräftor är ett lik ätande kryp. Många som har drunknat i år.

 

Av Jammar. - 15 augusti 2022 09:21

En ros på rot har mer liv en snitt ros är vacker men lite mer livlös.. Så vilken åska det var i natt, häftigt med blixtar och dunder när det är mörkt.

 

Av Jammar. - 15 augusti 2022 07:00

17 grader och mulet här i landets mitt. Inte mer pengar till polis och militär utan lägg pengarna på att förbättra hyreslägenheter i kommunal regi.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards