Alla inlägg under september 2022

Av Jammar. - 4 september 2022 16:56

Nu går fan på torra land, eller nu tror elkapitalisterna att vi är hur dumma som helst här i mitten av landet och norrut.. Nu ska man höja priserna på el här också eftersom det blåser för lite. Vi har ju vattenkraft för tusan..

Av Jammar. - 4 september 2022 11:11

Sju grader och sol här i landets mitt det var dimma på morgonen. Så trilskas solen kan bli problem?

 


Av Jammar. - 3 september 2022 15:44

Ja folk vill inte engagera sig i politik enligt sv ekot. Jag det är lätt att förstå. Det är inte lätt att vara politiskt aktiv i detta land. Jag som Anarkist får glåpord och hot varje dag. Senast i dag blev jag hotad av SD folk och Centern. Man får vara tuff och inte feg om man vill förändra. Jag körde upp fingret åt dom.


Av Jammar. - 3 september 2022 15:02

Vi medborgare blir otroligt djupt manipulerade av politiker och då menar jag alla. minst manipulerade är MP och V.. Mest är moderater centern och SD..



Av Jammar. - 3 september 2022 09:26

Sex grader och simpsom himmel ute. Jösses vad jag har sovit.

Av Jammar. - 2 september 2022 17:27

Jaha då har man sovit bort halva dagen. Åt mat vid ett och sovit sedan dess. Nu håller jag på och plockar och kokar buljong på köttben. Ska bli kolsoppa i morgon. Nu är det hockey Skellefteå. Så måste jag ut och vandra i morgon, hämta ett paket som har hamnat på fel ställe. Annars så är det lugnt.



Av Jammar. - 2 september 2022 07:14

En grad och klart ute här i landets mitt. Har just kommit upp från tvättstugan.

Av Jammar. - 1 september 2022 20:44

Ja tittar på damhockey sve och can och sve har inte fått ett skott på mål under första perioden. Svensk damhockey är totalt under isen just nu. Byt ut sve spelarna och ledarna fort som fan.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards