Alla inlägg under oktober 2022

Av Jammar. - 11 oktober 2022 12:08

Pepparrotskött i dag gjort på salta biten. Potatis morötter. Så är den konformistiska och den utbildande högerklassen grymma mot djur och natur, kan inte skriva allt här det skulle behövas en bok isåfall. De konservativa sover nog inte bra om nätterna. Titta styggt på tjänstemän och skrik NEJ om så skulle behövas. Så ökar klasskillnaderna här i landet. Allt till alla!

 


Av Jammar. - 11 oktober 2022 08:32

Fem grader blåser och sol ute här i landets mitt. Så har jag försovit mig , attans..

Av Jammar. - 10 oktober 2022 19:08

Ja ett fotbad med havssalt välluktande olja och tvål har nu klippt tånaglarna och satt på mig sköna strumpor. (lacoste sport vita nya) Nu mår man som en prins. Med en öl i handen.  



Av Jammar. - 10 oktober 2022 12:05

Ukrainska kvinnor flyr Sverige det finns ingen framtid i att vara hembiträden och sexslavar.

Av Jammar. - 10 oktober 2022 06:27

Vetenskapliga astronomiska studier av månen från min balkong.

 

Av Jammar. - 10 oktober 2022 05:42

Månen.

 

Av Jammar. - 10 oktober 2022 05:14

Åtta grader och månsken här i landets mitt. Svårt att sova så har ni orsaken här.

 

Av Jammar. - 9 oktober 2022 18:12

Nio grader och svart ute här i landets mitt.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards