Alla inlägg under december 2022

Av Jammar. - 11 december 2022 16:32

Jippi har tvätt för sista gången i år.

Av Jammar. - 11 december 2022 11:26

I går styrde jag en båt (jagare) och det gick inte så bra. En man från bergen ska inte vara på havet och köra båt. Men nu på morgonen körde jag stridsvagn och det gick bättre. . Kul att få lära sig nya spel. Men man blir yr i skallen av VR hjälmen. Men häftigt är det.

Av Jammar. - 11 december 2022 08:20

Åtta grader kallt och lite snö här i landets mitt. Snart kan man ta fram vinterjackan. Vill ha lite kallare och mer snö. Ljudisolerar och tar upp luftföroreningarna.




Av Jammar. - 10 december 2022 15:15

Ja nu har det varit skidskytte och så väntar man på fotbollen. Så den så kallade elkrisen för södra delen av landet. Vi här i mitten av landet och norrut har elöverskott och nu menar ministern Ebba Kalasjnikov. Att vi ska  spara el för att vara solidariska.. he.. Vi har inte glömt att skidturisterna från söder kom hit och smittade folk, så tusentals dog i flera år. Vete fan va solidariteten var då? Ska sätta upp superbelysning på balkongen som lyser upp halva byn här i Krokom och drar mycket el.

Av Jammar. - 10 december 2022 09:29

Var ute och spela ett krigsspel nu på morgonen där jag körde en båt. Det gick bra från början sänkte några skepp innan jag körde på grund. Sedan kom det ett plan och släppte en bomb så det blev bara skrot av båten. Då orkade jag inte spela mer.


Av Jammar. - 10 december 2022 06:15

Sju grader kallt och svart ute här i landets mitt. Lite kallare nu men nån långkalsong behövs inte ännu. Om det kunde komma en halvmeter snö också.. Så är det bara 10 dagar kvar till midvinterboten med orgier och annat roligt..

Av Jammar. - 9 december 2022 19:13

Bara fyra grader kallt och snön lyser med sin frånvaro här i landets mitt. Brasilien utslaget och det är ju trist. Så har jag kokat grisfötter i dag, ska ligga i saltlake nu tills söndag..

Av Jammar. - 9 december 2022 08:29

Såg på filmen troll och nu ser jag ut som ett troll själv.

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards