Alla inlägg under augusti 2017

Av Jammar. - 3 augusti 2017 21:39

Östersund slog Fola Esch med 2-1 borta .. Helt otroligt.. Så segrade de med 1-0 hemma så vinsten blev 5-1.. Vet inte vem de möter nästa gång..



Av Jammar. - 3 augusti 2017 08:04

Klart man hjälper människor att fly från meningslösa krig..

 

Av Jammar. - 3 augusti 2017 07:32

Ja man har fått en välbehövlig vila nu några dagar.. Ja så man orkar fortsätta sporta på Tv.. Det är fotboll i kväll. EM och så spelar Östersund.. Så i morgon börjar friidrotten.. Tur man har kört en kolhydratladdning.. Så ska man väl ut och träna i dag.. Ska på bolaget och köpa en platta öl.. Skiter i bilen så jag får en bra träning.. Tjo..

Av Jammar. - 2 augusti 2017 08:32

Ja i dag 2 augusti har vi förbrukat årets budget av förnybara resurser..

 

Av Jammar. - 2 augusti 2017 06:46

Att vakna och känna att det är nån som tänker på en.. Man har ingen aning om vem? Vissa misstankar har man ju.. Fin dag i dag också, det blåser inte.. Tur jag tvättade i går så man slipper tvätta i dag.. Ja just ja.. kände att jag bör ta hand om oväsendet med de slaktade smågrisarna och postbilen som kör här på nätterna med back signalen på.. Snackade med folk i går och det blev visst bättre.. Jag har sovit hela natten, med balkongdörren öppen.. Det många äldre som bor här, och vissa är mycket sjuka så de behöver sin sömn.. Och många av de äldre kan inte somna om när de har blivit väckta..  Jag tror jag snackade med rätta personer i går.. Ja är man 1,92 lång väger 100 kg och har varit styrkelyftare så får man oftast som man vill.. Ler.. Så är jag bortskämd är det enda barnet.. Får jag inte som jag vill så håller jag andan tills jag blir blå, eller skriker..

Av Jammar. - 1 augusti 2017 07:37

Några koppar kaffe på med hörlurarna.. Chocka hjärnan.. Så nu är man klar för den första dagen i augusti..

Av Jammar. - 1 augusti 2017 07:04

De enda ljud som hörs är ljudet av slaktande smågrisar, måsar och glassbilen.. Om man skulle bära ut några högtalare på balkongen och kräma.. Men de är så tunga så jag orkar inte...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards