Alla inlägg under oktober 2019

Av Jammar. - 25 oktober 2019 17:36

Att ta pillren till kvällen verkar va en bra lösning eftersom trycket nu är nere på 126-90.  Skitväder här regnar och blåser. Vissa biverkningar finns ju. Men de ska jag va tyst om. tjo. Pillren jag äter ska visst göra snoppen glad och nu vet jag vad det betyder. De ska visst öka blodtillförseln både här och där.. En kväll att tända ett ljus. Och så har jag inte sovit nått på dan i dag.

Av Jammar. - 25 oktober 2019 08:43

Tio grader varmt och grå himmel. Tryck 134-101 p80. Ser ut att ta pillerna till natten i stället för morgonen funkar bra. Så blir man bestört över brunhögerns försök att stoppa den fria median här i landet de vill stoppa obekväma nyheter och program. Politiker ska hålla sig borta från publik och den fria median och pressen. 

Av Jammar. - 24 oktober 2019 20:22

Ja en ny film kommer snart och det har missats av alla kultur nissar. Star Wars är väl det största som har hänt filmvärden. Är det för att den onda kraften styr som brunhögern med kristallnatt tokarna. Uppmaning till de kristna stollarna lämna den mörka sidan och bli fria anarkister.

Av Jammar. - 24 oktober 2019 19:07

Kväll och varit utan blodtrycksmediciner hela dan och trycket är 128-86 ohh den visar på grönt för första gången på flera år. Ska ta piller innan jag går och lägger mig. Kul att se vad det visar på morgonen. Har sytt en morronrock i dag den liknar mer en japansk kimo.. saronaja. För många falska ansikten i svensk politik just nu.

Av Jammar. - 24 oktober 2019 06:02

Tre grader varmt ute och svart. Tryck 132-98 p75 Hyfsat bra. Ska ändra pillerintaget till kvällar nu sedan jag läste att det är bättre att ta blodtryck medicin innan natten. Man har större möjlighet att överleva då och mindre sjukdomar.  Så i dag så skippar jag pillerna nu på morgonen och väntar tills i kväll.

Av Jammar. - 23 oktober 2019 18:19

Sent höst fiske med flugspö efter harr och en fluga som jag kallar för myran gillar harren. Det ska vara varma dagar nu i två dagar och det vakas för fullt i Indalsälven har sett stora fiskar i dag.


Av Jammar. - 23 oktober 2019 06:28

Fyra grader varmt ute och svart. Tryck 144-102 p84. Ska köra lite näs skölj i dag det har kliat som tusan i natt. Kokar en halvliter vatten och en tesked rent processat salt. Fick se en väska sydd av gamla kaffepaket i går, tusan va häftig den var.  

Av Jammar. - 22 oktober 2019 19:52

De kristna stollarna kör sitt snack om bibeln, som är sagor och nått som inte har existerat. Som att tro på en tusen och en natt bok. I en snar framtid kommer de att inse att allt de har trott på är bara en stor bluff. Det finns sjukvård för de som behöver hjälp och piller.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards