Alla inlägg under oktober 2019

Av Jammar. - 19 oktober 2019 15:32

 

Efter dagens korta program tävlig så är det så här.  Ryskorna har ingen tur i Las Vegas.


Av Jammar. - 19 oktober 2019 07:43

Fem grader varmt och mulet här i mitten av landet. Tryck 137-100 p68 fin fina värden för mig. Det blir en fin dag framför tven i dag med mycket konståkning och sprättande av byxor som ska läggas in. Nu börjar jag få sy uppdrag. Så är det några som spanar på väskan jag har gjort.

Av Jammar. - 18 oktober 2019 07:41

Såg att Anna Shcherbakova ska vara med. Hon som misslyckades totalt förra året i Las vegas och jag tänkte att henne ser man aldrig mer. Senare vann hon de ryska mästerskapen. Det är nästan samma som att vinna VM eller OS. Och är ju en storfavorit i år.


Av Jammar. - 18 oktober 2019 07:13

Fyra grader varmt och inget regn eller snö. Men kan bli visst. En ny fredag och helg. Tryck 149-103 p78. Få se om man orkar vara uppe i natt och titta på konståkning. Nu så startar seniorerna och det börjar som vanligt i USA las vegas. De bästa ryskorna är inte med men ska bli kul att se eljest.

Av Jammar. - 17 oktober 2019 06:15

Två grader varmt och lite vitt på backen. Tryck 132-98 p92. Och han Trump har fått härdsmälta i hjärnan. Eljest så är det lugnt. 

Av Jammar. - 16 oktober 2019 18:21

Bidrags fuskande politiker har i dag röstat igenom höjd pensionsålder. Senast i raden för bidragsfuskande politiker är en M och senare i veckan en C en KD en SD politiker. De skor sig på den arbetande klassen de jävlarna. Har vi inte en chef som kan slå näven i bordet och sätta stopp för detta fifflande bland politiker?

Av Jammar. - 16 oktober 2019 07:37

Två grader varmt ute och ser regnigt ut. Tryck 141-110 p73. Får gå och köpa en burk pölsa i dag så man får prova rödbetorna som jag la in i går.

Av Jammar. - 15 oktober 2019 17:06

Dubbel dos funkar visst trycket är nu nere på 130-97 p71. Har sovit nu nån timme vakna och känner mig som en japan. Innan så kokade jag rödbetor. Älskar inlagda rödbetor och pölsa. Eller pyttipanna med rödbetor och ett stekt ägg med en öl.

 


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Skapa flashcards