Alla inlägg under juni 2020

Av Jammar. - 5 juni 2020 21:35

Nu har WHO ändrat sig angående munskydd, De hjälper. När kommer man att dela ut munskydd till befolkningen och medborgarna här i landet? Lite sent men..

Av Jammar. - 5 juni 2020 21:12

Endast 45% av alla regioner ser en förbättring  i smittspridningen. Den är oroväckande och belastningen på sjukvården är hög. Ändå så lättar man på restriktionerna..Vilket dårskap.

Av Jammar. - 5 juni 2020 20:51

Jultomten skapade cykeln för att vi skulle ta oss fram..

Av Jammar. - 5 juni 2020 20:01

Stod och tittade på min balkong i dag och märkte att jag har byggt ett fort av växter och insyns skydd. Ganska märkligt, det ända som saknades var en Bofors kanon. Jag ska ta en bild så småningom. Måste fixa en del censur först. Jag skrattar och tycker det är komiskt. Vad jag har gjort utan att veta om det. Snacka om att gå i karantän..


Av Jammar. - 5 juni 2020 11:09

Man släpper på restriktioner och bjuder in smittspridare, ett möjligt scenarier är att smittan kommer att öka och vården kommer att kollapsa. Vårdpersonal protesterar på sen semester och dåliga löner och urusla arbetsförhållanden. Klart de borgerliga vill försämra arbetsförhållandena och  göra inskränkningar på LAS och ta bort strejk rätten. De spelar ett fult spel och använder empatin som ett vapen.



Av Jammar. - 5 juni 2020 07:26

Tolv grader och blå himmel. Tryck 136-101 p64 ok.

Av Jammar. - 4 juni 2020 21:35

Jag är ingen läkare men ser att du har svarta ringar runt ögonen och beror nog på järn brist så försök på naturlig väg få i dig järn som grönsaker persilja eller paltbröd, utan vitsås gjort på mjölk.. Mjölk hämmar järnupptag.. Så ska du se att hjärnan börjar funka normalt igen.. Utan religiösa grubblerier..

Av Jammar. - 4 juni 2020 20:44

Det är ingen som kommer flickor det är som det kommer ingen älskare ni lär få leva som ungmö resten av livet. Sök hjälp så kan det möjligen?  Det finns ingen gud eller jesus eller himmel inse det..

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards