Alla inlägg under februari 2021

Av Jammar. - 21 februari 2021 06:25

Noll grader och svart ute. Annars är det väl lugnt här i landets mitt. Ska passa på och vädra inne i dag när det är så varmt ute. Så har börjat fatta hur kameran funkar med wifi. Bra så man slipper en massa sladdar.



Av Jammar. - 20 februari 2021 17:29

Stoppa resandet för fan! Stackar satar som bor och arbetar i Sälen, smittan är stor och den muterande varianten skördar sina offer. Butiksägarna flyr fältet och låter de anställda vara kanonmat skiduthyrningen där många av personalen har blivit smittade medans Skistar ledning syns inte till de är väl oroliga och sitter hemma och petar navelludd? Matbutiker vittnar om att många är hemma och är sjuka. Bra för att överklassen ska se mycket glass..

Av Jammar. - 20 februari 2021 08:22

Skillnaden mellan kommunism och anarkist är väldigt stort, eftersom vi anarkister bekämpar alla hierarkin strukturer medans kommunisterna har problem med proletariatets diktatur. En anarkist och en kommunist ska inte diskutera politik för då slåss vi. Det vet de som är skolad i politik. Det är otroligt förnedrande att bli kallad kommunist för mig, men jag förlåter deras dumhet de vet ju inte bättre.  

Av Jammar. - 20 februari 2021 06:57

Minus två grader här i mitten av landet och det kan bli lite snö.. Man ser nästan att det ljusnar nu. Ja apropå solen så kan den trilskas i eftermiddag. Lite tuffa solvindar med magnetisk strålning så röntgenstrålning, så på med aluminium hatten.

Av Jammar. - 19 februari 2021 17:17

Sitter och funderar på vad man ska gödsla växterna med i år?  Koskit hästskit eller hönsskit. Jag har sådana problem. Har använt hästskit till köksväxterna. Koskit till pelargonierna och hönsskit till andra växter som gräslöken men man får vara försiktig med hönsskiten för den är stark..


Av Jammar. - 19 februari 2021 06:39

Det planeras för fullt för massvaccinering nu? Ja bara det inte planeras för mycket så det blir pannkaka av allt. Jag känner våra myndigheter nu. Suck... Så är det bra av vårat grand land Norge att ge vård istället för fängelse för ringa narkotika innehav. Vi borde göra lika.

Av Jammar. - 19 februari 2021 06:06

Minus fyra grader bara i dag men det blir ingen sol. Nu är det svart ute. Så var det en romantisk måne i går kväll. Kände att jag måste ut och fotografera, nu visar det sig att det var flera som var ute och tittade på månen. Bla min vän. Något som sa, du och jag.

 





Av Jammar. - 18 februari 2021 20:18

Kände för att fota månen nu i kväll och så är det inte så kallt bara -3 grader..

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards