Alla inlägg under februari 2021

Av Jammar. - 17 februari 2021 19:02

Vi vänder på det. Om vi här från mitten och norr smittade så skulle de stänga resandet det lovar jag. De jäkla skithålen till myndigheter.

Av Jammar. - 17 februari 2021 18:10

Smittan ökar lavinartat i storstäder som Stockholm. Och nu ska man skicka hit de smittbärande skidturisterna. Satt just och titta på hur pesttåget åkte förbi mot Åre i full fart som tur är.



Av Jammar. - 17 februari 2021 16:15

Det blev gott..

   

Av Jammar. - 17 februari 2021 12:26

Har fixat degen och fått jäsa i en timme nu ska bullarna jäsa i 4-5 tim eller tills jag blir hungrig. De får jäsa i rumstemp så går det fortare. Så är det tomat såsen. Ska använda krossade tomater och feffaroni..

 


Av Jammar. - 17 februari 2021 11:29

Blev sugen på pizza i dag. så var och köpte ett kitt. Men sitter och funderar så kom jag på att jag ska försöka baka degen själv och göra tomatsåsen. Så nu är jag på G. Det ska ju jäsa och så men efter ca 6 tim så..

Av Jammar. - 17 februari 2021 06:05

Minus åtta grader och svart ute. Så suck resandet fortsätter och trängseln är mer nu. Klart vi kommer att få en tredje våg när vi inte fixar dessa enkla saker.

Av Jammar. - 16 februari 2021 09:08

Ett 5000 år gammalt bryggeri har hittats i Egypten som bryggde Öl. Tycker man ska ändra tidräkningen efter det eftersom den vi har nu bygger på en bluff. Så i dag har vi år 5001, vi kan kalla den för bryggar dagen.

Av Jammar. - 16 februari 2021 06:53

Nu kan man dricka koncentrerade semlor genom att dricka vodka. Man gör visst vodka av semlor. Är roligare att halsa en pava vodka. Så får man i sig 45 st semlor?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards