Alla inlägg under maj 2021

Av Jammar. - 15 maj 2021 07:06

Sex grader och regnar ute här i landets mitt. Bra att det regnar så dammet och pollen försvinner. Om det kan regna nu i tre dagar, så på den fjärde dagen så vaknar anarkisten till liv. Är så less på covid pandemi damm myndigheter och skit nu..

Av Jammar. - 14 maj 2021 12:25

Fick skiten i dag så nu har jag blandat jorden, så nu ska det bli omplanteringar och sådd.. Så ett skitband och sång.

Av Jammar. - 14 maj 2021 10:47

Fotvård. Går ju mest barfota hela året och testar att stoppar fötterna i balja med hett vatten efter utgång. Har grovsalt och en lukta gott olja med olium basilerium så fötterna luktar gott.. .

 

Av Jammar. - 14 maj 2021 07:10

En stor asteroid på 88-200m om ca 5 h, hastigheten är mest imponerande 23,04 km/s. Man får hoppas den missar.

Av Jammar. - 14 maj 2021 05:57

Åtta grader varmt och mulet ute, här i landets mitt. Annars så är det som vanligt smittan ökar. Så vet jag inte vilken dag det är i dag  riktigt?


Av Jammar. - 13 maj 2021 12:52

Det gör ont när knoppar brister.

 

Av Jammar. - 13 maj 2021 10:27

Regnar fortfarande och jag sitter och tittar på grannens duv skrämmare som hänger på balkongen. Det är små CD skivor som sitter på ett snöre i rad och fladdrar i vinden. Så sitter funderar om ska fotografera rosen?

Av Jammar. - 13 maj 2021 07:13

Nio grader varmt och regnar här i landets mitt. Blir bättre i allergin och det är nog regnets förtjänst. Damm och pollen försvinner. Lite snuvig fortfarande men mår bättre men int' är det bra.


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards