Alla inlägg under maj 2021

Av Jammar. - 12 maj 2021 17:50

 

Av Jammar. - 12 maj 2021 14:31

Nu ökar dödsfallen och smittade igen fast fler är vaccinerade. Nu är det yngre grupper som åker dit. Detta är resultatet av att man släpper på resandet för överklassen och anammar de kapitalistiska idéerna. Den arbetande klassen ses som kanonmat i pandemin och offras.

Av Jammar. - 12 maj 2021 11:29

Mutationen ser bedrövlig ut är lite rädd för att vattna den. Men det är nya fina knoppar på g så har jag bytt till en större kruka.

 

Av Jammar. - 12 maj 2021 05:44

Sex grader och halvklart väder ute här i landets mitt. Har haft en jobbig natt med nysningar..


Av Jammar. - 11 maj 2021 07:56

Elva grader varmt och mulet här i landets mitt. Åhh sov länge i dag. Resandet ökar och som en följd av det så ökar smittan också. När ska det gå upp för folk att de måste stanna hemma. Vaccinet är ingen säkerhet för att slå klackarna i taket de som vaccinerade sig först, efter jul har noll immunitet nu. Vissa kan ha blivit sjuka redan?



Av Jammar. - 10 maj 2021 06:06

Sex grader varmt och det regnar här i landets mitt. Så har äntligen korkskallarna på folkhälsomyndigheten insätt att det är resandet som sprider covid-19 smittan. Efter över ett år sedan ansåg jag att man skulle stoppa resandet. Nu har man skickar runt folk som skidturister som har smittat delar av landet som skulle ha haft betydligt färre smittade om jag har fått bestämma. Nu är det ju försent att göra något åt situationen. Vaccinet funkar ju inte att boka. När man försöker boka så är man antagligen för ung eller för gammal. Om man ringer får man bara höra "nu är det många som ringer försök senare" Och att testa sig är totalt omöjligt. Tata..

Av Jammar. - 9 maj 2021 11:11

Det växer bra fast det är så kallt. Nä jag köpte färdiga som jag har planterat om och får de stå nån vecka så kommer den riktiga smaken. Lätt som en plätt.. Får bära ut och in nu några dagar för det ska bli nattfrost.

 


Av Jammar. - 9 maj 2021 06:31

Zero grader och sol här i landets mitt..Annars som vanligt snuvan ger sig inte, och smittan ökar tack vare smittskyddsmyndigheten som tog hit skidturisterna. De borde skämmas.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards