Alla inlägg under augusti 2021

Av Jammar. - 18 augusti 2021 17:14

Nu har den svenska kyrkan problem. Deras gud har problem med att ta alla som de är, stackars snubbe. Ska man viga samkönade eller inte? Gör det enkelt och låt folket få göra som de vill. Vill man ha någon med samma kön så vadå. Ja de kristna stollarna visar verkligen sin sida nu! Så finns det ingen gud eller jesus allt är ett påhitt. Alla tiders största bluff. Skapa ett nytt system med vigslar som är gjort för alla och då menar jag för Alla. Skippa prästutbildning och sälj ut alla kyrkor och ta allt kapital och dela ut pengarna till folket.. 


Av Jammar. - 18 augusti 2021 10:31

Nu har duggregnet gått över till spöregn men det var bra så jag fick testa paraply som är vindtunnel testad. Det funkade skitbra. Så var det smittskydds säkert ute, inte en kotte ute. Bör regna jämt.. Säkerhets tänket är viktigt.

Av Jammar. - 18 augusti 2021 07:51

Ja vad säger man? Nu ska bärplockare vaccineras här i Jämtland så de blir smitt säkra och det är bra för den enskilda individen. Men är det någon bland myndigheterna som har tänkt på att det tar minst 9 veckor att få ett smitt säkert skydd. avståndet mellan första och andra sprutan bör vara ca 5v så tar det ca 3-4 v efter sista sprutan innan man har ett smitt säkert skydd. Om ca två månader så kan vi ha snö här.. Svårt att plocka bär då.. 




Av Jammar. - 18 augusti 2021 06:55

11 grader och småregnar här i landets mitt. Tror jag ska ta en promenad senare så jag får använda mitt nya paraply som är testad i vind tunnel i Zurich.

Av Jammar. - 17 augusti 2021 11:39

Dagens ros som är sänd.

 

Av Jammar. - 17 augusti 2021 07:39

Afghanistan. Jag är inte förvånad över att talibanerna tog över landet så snart. Hitler tog över Frankrike på 14 dagar.  Värdens underrättelsetjänster är förvånade? Det är inte så många man kan lita på i dag som jobbar åt staten. Oftast är det klantskallar som har halkat in på ett bananskal.


Av Jammar. - 17 augusti 2021 06:48

11 grader och lätt duggregn här i landets mitt. I dag skulle man ha varit ute och fiskat. Lär nog nappa bra i dag.

Av Jammar. - 16 augusti 2021 14:07

Franskan är klar och ska kallna så.. Och int regnar det nått här i mitten av landet fast de varnar..

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards