Alla inlägg under augusti 2021

Av Jammar. - 10 augusti 2021 09:57

Dagens ros i dimma..

 

Av Jammar. - 10 augusti 2021 08:30

Extremt väder och extrem kapitalism extrem pandemi. Vi står inför en kris med pandemi och många ting. Många är som är tre apor. Ser inget, hör inget, säger inget, Utan tutar på som om allt är bra.

Av Jammar. - 10 augusti 2021 07:48

13 grader och dimma här i landets mitt. I dag blev det havregrynsgröt. Sitter och funderar om jag ska ut och fotografera i dimman? Det blir säkert fler dagar med dimma. Känner mig lat i dag.


Av Jammar. - 9 augusti 2021 06:16

13 grader ute och mulet här i landets mitt.. Rågmjöls gröten satt fint i kistan i dag. I går blev det mannagryns gröt. Ska testa havregryn också nån dag. Så några koppar kaffe också. 

Av Jammar. - 8 augusti 2021 06:22

12 grader och regnar här i landets mitt. Hoppas det regnar i flera dar nu eftersom det är snustorrt i naturen och det behövs en riktig rotblöta som det heter..

Av Jammar. - 7 augusti 2021 08:07

14 grader och simpson himmel här i landets mitt. Kollar på boxning och fan vilken smäll, snacka om att åka ut på räkning.

Av Jammar. - 6 augusti 2021 17:25

När man skjuter straffar rakt upp i luften som om ville träffa gud i röven.. Arg och deppad nu..

Av Jammar. - 6 augusti 2021 13:34

En ros.. Och snart är det fotboll..

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards