Alla inlägg under september 2021

Av Jammar. - 17 september 2021 08:19

Sex grader och mulet ute här i landets mitt. Sov länge i dag.

Av Jammar. - 16 september 2021 06:21

Sex grader och mulet här i landets mitt. Ny dag med nya upplevelser.

Av Jammar. - 15 september 2021 16:00

Målat ros i dag, första utkastet.

 

Av Jammar. - 15 september 2021 06:52

Noll grader och ljusblå himmel här i landets mitt.

Av Jammar. - 14 september 2021 17:27

Annie Lööf är ett hot mot demokratin eftersom en författningsdomstol skulle innebära att demokratin skänks till ett fåtal i den härskande klassen. Makten skulle hamna hos ett fåtal. Hon är ett hot mot demokratin. Makten till folket. Och Självklart så ska kyrkans klubbar följa lagen om lika mellan män och kvinnor båda könen ska få vara präster.. Så är högern ett hot mot miljön. Kapitalismen tar ingen hänsyn till miljön utan allt är bara pengar.



Av Jammar. - 14 september 2021 07:32

Sex grader ute och mulet  här i landets mitt. Vakna nyss efter knepiga drömmar om att grilla. Så mycket att jag var tvungen att öppna balkongen och släppa ut grill lukten när jag vakna..



Av Jammar. - 13 september 2021 11:19

Dagens ros som är sänd.

 

Av Jammar. - 13 september 2021 07:19

Moderaterna vill bli ledande miljöparti? Något mer förödande för miljön finns inte en högern. Så är dötsfallen på arbetsplatser höga 28 st redan i år. Och få arbetsgivare blir dömda. Så dötsfallen lär öka.




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards