Alla inlägg under september 2021

Av Jammar. - 4 september 2021 06:58

Fyra grader och solen skiner här i landets mitt.

Av Jammar. - 3 september 2021 11:20

Konståkning när den är som bäst. Första helgen då de bästa är med. Det har varit nästan två års uppehåll men nu är det på g fast det är bara juniorer ännu. Tittar på flickornas obligatoriska åkning från i går och blev stum av Veronika Zhilina åkning. En ny stjärna från vårt grannland är född  om hon kan hålla sig frisk. Men det är många bra åkare så..

Av Jammar. - 3 september 2021 08:01

Sex grader och sol här i landets mitt. Så är Krokoms kommun i topp i smittan här i Jämtland. Så den nya mutationen som kallas för my som inte vaccinet biter på. Flera fall finns redan här och det var väntad eftersom det är för slappt bland myndigheter här.

 



Av Jammar. - 2 september 2021 09:00

Dagens ros som är sänd.

 

Av Jammar. - 2 september 2021 07:03

Leva utan rutiner är viktigt. Rutiner är oviktiga och har luras på oss av den styrande klassen.  Låt oss bli styrda av slumpen och göra olika saker. Låt tärningen styra. Gå olika vägar gör inte samma sak två gånger. Livet blir mer intressant och roligare. Var inte feg och konformistisk.

Av Jammar. - 2 september 2021 06:12

Nio grader och mulet här i landets mitt. Sitter och väntar på att solrosorna ska blomma. Så fotbollen som ska spelas i kväll. Man riskerar (det blir så) att fler blir smittade och nån dör bara för att vuxna män ska springa runt och jaga en boll. Vansinne!


Av Jammar. - 1 september 2021 11:49

Putsat fönster i dag nu har jag bara ett kvar.. Sparar det till en annan dag då jag känner för att putsa..

Av Jammar. - 1 september 2021 05:54

Åtta grader och mulet här i landets mitt och så blåser det. Smittan och dödsfallen ökar, ändå så ska man ha stora sammankomster. Jag blir inte klok på myndigheterna.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards