Alla inlägg under november 2021

Av Jammar. - 19 november 2021 08:48

Två grade och mulet ute här i landets mitt.

Av Jammar. - 19 november 2021 02:43

Jävla  idioter och destruktiva stollar ni har förlorat. Inga tror på ert skit längre.. Ni kan stoppa upp eran gud i röven..


Av Jammar. - 18 november 2021 15:56

Jäkla skithögar.. Ja svårt att få en utställning. Jo jag ska få en till våren om allt går bra,, Men tur att det är konståkning.. Så finns det många Carmen.

Av Jammar. - 18 november 2021 11:14

Har varit och handlat nu och inte blev det nån fet korv eller flottigt kött. År så jäkla uppskruvad så bra att få mat och koma ner. Morötter några citroner och en grepe frukt, Lagar nu stuvade morötter och mager skinka. Så sitter jag och kollar på konståkning live från Ryssland. Och det är bra konståkning isdans jag blir imponerad av ungdomarna. Bra musikval och högkvalitativ på åkningen.. Har några favoriter lägger in när det finns klipp.

Av Jammar. - 18 november 2021 08:49

Nu hitta jag rätt.. Men undrar om domarna är mogna för musiken? Men det är så jäkla häftigt..


Av Jammar. - 18 november 2021 06:16

Ja vaccineringen går ut för många nu och är mottaglig för smittan på nytt. Och så får många vänta på tredje dosen.. Börja vaccinera nu och sluta titta i tabeller i böcker. Börja ympa istället. Som man gjorde mot smittkoppor. Man skär in smittan med en kniv. Jag blev så vaccinerad som barn. Minns det dära hur en läkare satt med en skalpell och skar mig på axeln. Så på benet också. Det var riktiga grejer förr. Inte lul lul då heller som nu. Börja nu med ympning på vaccin motståndarna jag kan hålla fast dom medans nån skär in smittan med en kniv.. slö..


Av Jammar. - 18 november 2021 05:54

Noll grader och svart ute. Har lite svårt med att ställa om till vintertid vaknar tidigt.. Jäkla styggelse att ha vinter och sommartid. Så blir jag lite rädd för min förmåga att se vad som händer angående smittan. Snart är vi tillbaka till ruta ett om inte idioterna till smittskyddsläkare och han överidioten Anders Tignell slutar upp med att slicka kapitalisterna i röven, och mer tänker på människorna. liv värd mer en kronan. Stoppa resandet nu till Jul!

Så får jag äta i dag men nån stek blir det inte, tycker det är för fett och flottigt. Ska köra på stuvning. Stuvade morötter. Gått ner 16 kg på två månader. Vägde mig nyss. Tjo flöjt. Får väl börja sy in kläder som jag sytt ut.. Ler..



Av Jammar. - 17 november 2021 19:37

Disig måne och det blir inte något bättre..

 



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards