Alla inlägg under november 2021

Av Jammar. - 10 november 2021 15:43

Har bokat tid för tredje dos av vaccinet nu när man sänkt till 5 månader.. Så nu får man hoppas på att man slipper fira jul på parkeringen som förra julen. Om det inte fanns så många vaccin hatare så skulle det kännas bättre och tryggare.  Så har jag rengjort ugnen grundligt i dag..


Av Jammar. - 10 november 2021 07:10

Många tar ett piller när det känns mörkt och tungt. Jag tittar på konståkning för att bryta negativa strömmar i hjärnan. Jag blir lyrisk när jag ser denna underbara sport där man har blandat skridskoåkning och balett.

Av Jammar. - 10 november 2021 06:12

Noll grader och den snö som kom i går är snart borta här i landets mitt. Undrar varför det är så många skojare och sådana som tror de står över lagen inom tjänstemannasektorn. Många tror de kan få leka överhet och uppfostrare som står över alla. Oftast leder deras beslut till pina eller död.

Av Jammar. - 9 november 2021 19:12

Årsdagen av kristallnatten 9-10 november 1938. Något sådant får inte hända igen men det ser ut som att historien går igen. Flera partier drar åt det hållet. Högern och SD.

Av Jammar. - 9 november 2021 07:11

Det har kommit ca en cm snö nu men något snö fara är det inte här i landets mitt. Och lättar man på gasen så ska det inte hända någon olycka på vägarna och har bra däck.... Men vill man skada andra eller sig själv och knyckla till plåt så kör som det skulle vara sommar. Eller lämna hjärnan hemma..


Av Jammar. - 9 november 2021 05:44

-1 grad och en mm snö på backen här i landets mitt. Ja det är så det är lite vitt men det kommer väl att tina bort? Dagen kommer att bli ljusare. Så det hära te som jag dricker på kvällen, sov åtta timmar i natt. Så mår man bra dan efter av att få sova vettigt och utan piller eller alkohol. Nu är det en god kopp kaffe som gäller. Läsa vad mänskligheten har hittat på för tok i natt. Och titta på konformist tv.


Av Jammar. - 8 november 2021 18:45

Har märkt hur vaccin motståndarna och de kristna stollarna använder barn i sin propaganda mot vaccinet, tycker det är så jäkla osmakligt så man spyr på skiten.



Av Jammar. - 8 november 2021 18:22

Ska ta en kopp av mitt hälsote. Gäller bara att komma ihåg vad jag blandade i sist? Jag sov så gott i tio timmar och mådde så bra dan efter. Men det blir inget fotbad i kväll. Brukar bleka tänderna i gurkmeja blandat i cocosfett. Så har jag en eltandborste en som snurrar. I morse så av någon anledning så tog jag ut den medans den var på. Hela badrummet och jag blev gul prickig, så hade jag en vit t-skjorta på mig.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards