Alla inlägg under november 2021

Av Jammar. - 6 november 2021 12:06

Dag ett på månens första dag som tilltagande. Fullmånen infaller den 19 och då är det halvskugga förmörkelse. Har städat balkongen och tömt ut en massa gammal jord i häcken ute. Så åt en nyttig korngryns gröt till lunch. Lång koktid men det är det värt.


Av Jammar. - 6 november 2021 06:25

Två grader och svart som natten här i landets mitt. Aldrig har väl kaffet smakat så bra som nu. Behöver tid på mig att vakna.


Av Jammar. - 5 november 2021 20:27

Målade lite på en ros så var jag och handlade kolla på TV pucken sedan åt jag och som vanligt så somna jag efter maten sov till 17,00. Sedan har jag varit som i dvala har int orkat något om jag håller på att bli sjuk? Drack ett te som ska förebyggande och honung ingefära och lite annat..  tog några piller så nu mår jag bara  fint.. Blir en tv kväll ska kolla på mumien och hellboy. någon av filmerna har jag satt inspelning på.. Har glömt vad jag gjort i dag så man borde ha kunnat spela in så man kan kolla på, och se vad man gjort..

 


Av Jammar. - 5 november 2021 08:40

De som är rädda för vägsalt, vargar, de med en annan hudfärg, så de som är rädda för vaccinet och nu finns de som är rädda för biltvätten också. Undrar om det en och samma personer?


Av Jammar. - 5 november 2021 06:10

En grad och svart ute här i landets mitt. Min vaccinering har gått ut nu så tillbaka till ruta ett. Får väl vänta tills de ger en tredje dos. Här där jag bor har man egna bond smittskydds regler. Så på med munskydd fram med handspriten och håll avstånd igen. Ja man är ju van!


Av Jammar. - 4 november 2021 08:51

Solen trilskas just nu men den kommer troligen att lugna ner sig om nån dag.

 

Av Jammar. - 4 november 2021 05:58

Sex grader och svart ute, tror det regnar här i landets mitt. Vill ha snö så det blir ljusare..

Av Jammar. - 3 november 2021 08:12

Sex grader och mulet ute här i landets mitt.  Mera vaccin både för influensan och tredie dosen.. Tur man har två armar.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Musik

räknare

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards